اخبار داغ

با هدف کشت گیاهان کم آب بر انجام می‌شود؛

آغاز ثبت نام تسهیلات کشت گیاهان دارویی در آذربایجان‌غربی

آغاز ثبت نام تسهیلات کشت گیاهان دارویی در آذربایجان‌غربی
سرپرست مدیریت باغبانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: برای اجرای سرمایه گذاری در زمینه توسعه گیاهان دارویی به متقاضیان واجد شرایط تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد چهار درصد اعطا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلال بوتراب در گفت و گو با اروم نیوز، افزود: پیرو تفاهم نامه وزارت جهاد کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید، از محل تسهیلات منابع داخلی بابت اجرای طرح گیاهان دارویی ۱۶ میلیارد ۵۲۷ میلیون ریال در مرحله اول به آذربایجان‌غربی اختصاص یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , اروم نیوز،,

وی بیان کرد: متقاضیان با ثبت نام در سامانه سیتا، درصورت واجد شرایط بودن و ارایه مدارک و مستندات لازم می‌توانند از این وام با یک سال دوره تنفس، یک سال دوره مشارکت و سه سال بازپرداخت با بهره چهار درصد در سه قسط در پایان هر سال برخوردار شوند.

,

سرپرست مدیریت باغبانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: اعطای تسهیلات بانکی به اشخاص حقیقی و حقوقی بخش خصوصی و غیر دولتی واجد شرایط برای اجرای سرمایه گذاری در زمینه توسعه گیاهان دارویی در اراضی دیم وآبی به منظور افزایش کیفیت و کمیت محصول، افزایش صادرات و افزایش بهره وری آب امکان پذیر است.

,

بوتراب بیان کرد: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر به مدیریت های جهادکشاورزی شهرستان‌ها مراجعه نمایند.

,

وی افزود: همچنین تولید کنندگان گیاهان دارویی می‌توانند در قالب این طرح از یارانه بذر و نشا و نهال و پیاز و سایر اندام‌های تکثیری برای کشت گیاهان دارویی استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه