اخبار داغ

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان:

مجمع عمومی صاحبان سهام عدالت آذربایجان‌غربی‌ امروز برگزار می‌شود

مجمع عمومی صاحبان سهام عدالت آذربایجان‌غربی‌ امروز برگزار می‌شود
غفارپور گفت: بزرگ‌ترین انتخابات اقتصادی آذربایجان‌‎غربی بر اساس مصوبه شورای عالی بورس، ساعت ۱۰:۳۰ امروز شنبه به‌ صورت الکترونیکی با حضور سهامداران روش غیرمستقیم سهام عدالت این استان برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود غفارپور در گفت و گو با اروم نیوز، اظهار داشت: بیش از یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار نفر روش غیرمستقیم مدیریت سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,  ,

وی ادامه داد: با مشارکت حداکثری و موثر سهامداران، زمینه ورود افراد متعهد، متخصص، توانمند و حرفه‌ای به هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‏‌گذاری سهام عدالت آذربایجان‌غربی به‌منظور حفظ و صیانت از حقوق و دارایی‌های ارزشمند مردم فراهم شود.

,

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌غربی گفت: شرط حضور سهامداران در مجمع ثبت‌نام در سامانه سجام است.

,

غفارپور بیان کرد: نحوه برگزاری مجمع به‌صورت الکترونیکی و از طریق سامانه “دیما” به آدرس dima.csdiran.ir انجام خواهد شد که زیرساخت این سامانه توسط شرکت سپرده‌گذاری آماده‌سازی شده و سهامداران می‏توانند با مراجعه به آن در انتخابات پیش‏رو شرکت داشته باشند.

,

وی اضافه کرد: درصورتی‌که مشارکت سهامداران در مجمع عمومی عادی نوبت اول به حدنصاب ۵۰ درصد به علاوه یک رأی نرسد، مطابق قانون تجارت، برگزاری انتخابات هیئت‌مدیره به مجمع نوبت دوم موکول خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه