اخبار داغ

فرماندار تربت حیدریه خبر داد؛

خسارت ۲۴ میلیاردی سیل به دام‌ها و مزارع کشاورزی تربت حیدریه/ پل بایگ تا دوماه آینده بازسازی می‌شود

خسارت ۲۴ میلیاردی سیل به دام‌ها و مزارع کشاورزی تربت حیدریه/ پل بایگ تا دوماه آینده بازسازی می‌شود
شرافتی راد گفت: پل میرزا بیگ محور تربت حیدریه به بایگ که بر اثر بارندگی های اخیر تخریب شده بود تا دو ماه آینده بازسازی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شرافتی راد، فرماندار تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگارصبح توس؛ اظهار داشت: بارندگی شدید هفته گذشته باعث تخریب بخش کشاورزی و دامپروری و همچنین پل‌ درمحور بایگ تربت حیدریه شده بود که این پل تا دو ماه آینده بازسازی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: درساعت ابتدایی حادثه با تلاش نیرو‌های راهداری راه دسترسی فرعی جهت تردد خودرو‌ها ایجاد شد.

,

شرافتی راد با اشاره به خسارت ۷ میلیارد ریالی سیل به حوزه راهداری اطهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع وگردشگر پذیر بودن منطقه بایگ تلاش می‌کنیم کار احداث پل جدید ظرف دوماه آینده به اتمام برسد.

,

بیش‌از ۲۴۰ میلیارد ریال خسارت سیل و تگرگ به دام ها و مزارع کشاورزی تربت حیدریه

, بیش‌از ۲۴۰ میلیارد ریال خسارت سیل و تگرگ به دام ها و مزارع کشاورزی تربت حیدریه,

مدیر جهاد کشاورزی تربت حیدریه گفت: سیل و تگرگ اخیر در تربت حیدریه ۲۴۲ میلیارد ریال به دام ها و مزارع کشاورزی این شهرستان خسارت وارد کرد.

,

حسین محمدی گفت: با توجه به بارش سنگین باران و تگرگ و وقوع ناگهانی سیل در شهرستان بخش دامپروری و کشاورزی متحمل خسارات فراوانی شد.

,

وی تصریح کرد: این خسارات به تفکیک شامل ۶۸۰ رأس دام سبک، ۱۵۰ هکتار باغات، ۱۸۰ هکتار گندم و جو، هفت رشته قنات و حدود دو تن ماهی قزل آلا است.

,

مدیر جهاد کشاورزی تربت‌ حیدریه ادامه داد: بیشترین میزان خسارات را در بخش بایگ شهرستان شاهد بوده ایم که با توجه به چرای دام های سبک در این موقع سال دامداران غافلگیر شده و اکثر دامها بر اثر برخورد تگرگ تلف شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه