اخبار داغ

اجساد سرگردان در آمریکا؛

قربانیان کرونا در آمریکا همچنان در کامیون‌های یخچال‌دار هستند

قربانیان کرونا در آمریکا همچنان در کامیون‌های یخچال‌دار هستند
با افزایش چشمگیر تلفات کرونا در آمریکا، اداره بازرسی پزشکی نیویورک اعلام کرد که صدها قربانی کرونا در این شهر همچنان در کامیون‌های یخچالدار نگهداری می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با افزایش شمار قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده، اداره بازرسی پزشکی آمریکا گزارش کرد که اجساد قربانیان کرونا در شهر نیویورک همچنان در کامیون‌های یخچالداری نگهداری می‌شود که در  یک سال پیش در اوج شیوع ویروس کرونا، به عنوان سردخانه‌های موقت مورد استفاده قرار می‌گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
بنا بر گزارش شبکه «سی ان ان»، سردخانه‌های موقت در پایانه «بروکلین مارین جنوبی» در حال حاضر ۷۵۰ جسد را نگهداری می‌کند که این تمامی قربانیان کووید-۱۹ نیست و باقی ماندن اجساد کرونا برای مدت طولانی در این سردخانه‌ها، یادآور انبوهی از قربانیان کرونا در آمریکا است که در بهار سال گذشته، بیمارستان‌های شهر نیویورک، سردخانه‌ها و خانه‌های تدفین در این شهر را تحت فشار قرار داده بود.
,
 
,
طبق این گزارش، اوایل آوریل ۲۰۲۰، تنها در یک روز، بیش از ۸۰۰ قربانی کرونا در شهر نیویورک گزارش شد و در هفته اول آوریل، به طور میانگین روزانه ۵۶۶ نفر در شهر نیویورک قربانی کرونا می‌شدند.
,
 
,
«مارک دیزایر» سخنگوی دفتر بازرسی ارشد پزشکی نیویورک در این خصوص توضیح داده است: «در اوج همه‌گیری (کرونا)، نگهداری طولانی مدت (در سردخانه‌های موقت) ایجاد شد تا اطمینان داده شود که خانواده‌ها می‌توانند به شیوه‌ای مناسب، عزیزان خود را خاکسپاری کنند».
,
 
,
طبق گزارش سی ان ان، در اواخر مارس ۲۰۲۰ به واسطه افزایش بی‌شمار تلفات کرونا در نیویورک که در آن زمان کانون بیماری همه‌گیر کووید-۱۹ بود، کامیون‌های یخچالدار در مقابل بیمارستان‌های شهر نیویورک به عنوان سردخانه‌های موقت عمل می‌کردند.
,
 
,
طبق گزارش شبکه سی ان ان، آخرین باری که نیویورک از این گونه اقدامات بهره گرفته بود، پس از حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ بود که در آن زمان اداره بازرسی پزشکی این شهر مجبور به شناسایی دهها هزار تکه از اجساد دو هزار و ۷۵۳ نفری بود که در حمله به برج‌های مرکز تجارت جهانی آمریکا جان خود را از دست داده بودند.
,
 
,
اداره بازرسی پزشکی نیویورک در پی افزایش شمار تلفات کرونا در نیویورک، کامیون‌های یخچالدار بیشتری را خریدار کرده است و اداره مدیریت امور اضطراری فدرال نیز سال گذشته ۸۰ کامیون یخچالدار به عنوان سردخانه‌های موقت در اختیار شهر نیویورک قرار داد.
,
 
,
جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکینز» حاکی از آن است که تاکنون دست‌کم ۳۲ میلیون و ۶۴۹ هزار و۶۷۷ نفر از مردم آمریکا به ویروس کرونا آلوده شده‌اند و از آن میان ۵۸۰ هزار و ۸۷۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه