اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:

پروژه ساخت چهارخطه گردنه صلوات آباد سنندج ۸۰ درصد پیشرفت دارد

پروژه ساخت چهارخطه گردنه صلوات آباد سنندج ۸۰ درصد پیشرفت دارد
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان ازادامه عملیات اجرایی ساخت چهارخطه گردنه صلوات اباد وپیشرفت ۸۰ درصدی آن خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، عرفان مرادی اظهار کرد:  طرح احداث چهارخطه گردنه صلوات آباد به طول 21کیلومتر بخشی از پروژه بزرگراهی سنندج –همدان است که از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و ازجمله مطالبات دیرینه مردم شریف سنندج می باشد.

مرادی ادامه داد: این پروژه در سه قطعه تعریف شده که قطعه اول آن به طول ۹.۲ کیلومتر تحت پیمان شرکت جهاد نصر کرمانشاه ، قطعه دوم آن به طول ۵.۴ کیلومتر تحت پیمان شرکت آوا دژو قطعه سوم آن نیز که تحت پیمان شرکت جهادنصر کردستان است ۶.۲ کیلومتر طول دارد.

وی گفت: ۱۲ کیلومتر از پروژه قبلا به بهره برداری رسیده و هم اکنون مورد استفاده بوده و ۵ کیلومتر دیگر نیز آماده آسفالت است.

مرادی خاطرنشان کرد: درمجموع ۴، کیلومتر از مسیرباقیمانده که امیدواریم با تامین منابع اعتباری لازم بتوانیم در حداقل زمان ممکن پروژه را به بهره برداری برسانیم.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی کردستان ، تاکنون برای اجرای این حجم از عملیات ۶۸ و نیم میلیارد تومان هزینه شده و برای اتمام وبهره برداری از چهارخطه گردنه صلوات آباد ۴۰میلیارد تومان (بدون احتساب تونلهای چهارگانه)اعتبار مورد نیاز است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه