اخبار داغ

شورای شهری که اعضایش محصول سهم خواهی جریان های سیاسی هستند؛

شورای شهر فعلی همدان درگیر از مشکلات متعدد!/ مدیریت شهری همدان به افراد تازه نفس و پرانگیزه احتیاج دارد

شورای شهر فعلی همدان درگیر از مشکلات متعدد!/ مدیریت شهری همدان به افراد تازه نفس و پرانگیزه احتیاج دارد
بیشتر از هر زمان دیگر شورای شهر همدان نیز به نیروی انسانی تازه نفس، متخصص و پرانگیزه احتیاج دارد تا شهروندان همدانی شاهد اتفاقات تلخ گذشته نباشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، بیشتر از هر زمان دیگر شورای شهر همدان نیز به نیروی انسانی تازه نفس، متخصص و پرانگیزه احتیاج دارد؛ هرچند عبور از انتخابات شورای شهر و موفقیت در آن، برای هر جریان سیاسی لازم است ولی کافی نخواهد بود چرا که عبور از انتخابات شورا با افراد غیر متخصص بی انگیزه که محصول سهم خواهی گروه ها و جریان های سیاسی باشند، مانند پریدن از روی دیواری است که اعضای شورا و جریان سیاسی پشتیبان آنها را ، در آن سوی دیوار با انبوهی از مشکلات مواجه خواهد ساخت!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

آن زمان است که اگر منابع انسانی شورای شهر که همان اعضایش هستند به توانمندی و توسعه یافتگی آراسته نباشند، به اصطلاح کشتی‌گیران، فتیله پیچ خواهند شد.

,

آسیب هایی که آثار زخمهای چنین رفتارهای غیرمسؤولانه ای بر تن رنجور شده مدیریت شهری در استانهای مختلف می زند و مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد می کند.

,

معضلی که امروز اکثرا شورای شهر در استانهای مختلف با آن در گیر هستند افرادی که نه تنها تخصصی ندارند بلکه هر کدام به دنبال سهم خواهی هستند و هیچ احساس مسئولیتی در قبال شهروندان ندارند.

,

استان همدان در این دوره دچار افراد بی انگیزه ای بود که بیشتر محصول کار افراد و جناح های سیاسی هستند، که نتیجه آن عدم نظارت و نارضایتی شهرونداد در کوچه و پس کوچه های این شهر است.

,

جلسات شورای شهری که در بیشتر مواقع هیچ یک از افراد آن بر یک عقیده نبودند و تنش زیادی بین اعضای آن وجود داشت.

,

به گفته کارشناسان مدیریت شهری نبود برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت در اداره و توسعه شهر از مهمترین چالش‌های پیش‌رو شهری در شهر همدان است.

,

با نگاهی در سطح شهر از نبود فرهنگ سازی در استفاده از اموال عمومی گرفته تا مردم سردرگمی که همچنان سالهاست منتظر پروانه ساخت هستند تا نبود حتی یک سرمایه گذار برای کارهای عمرانی، عدم ساماندهی مشاغلی که مزاحمت ایجادی می کنند از جمله مشکلاتی هستند که برای هر شهروند همدانی قابل لمس است.

,

از نبود نظارت در حاشیه شهر، عدم نظارت بر ساماندهی رودخانه های شهری که مشکلات زیادی را برای ساکنین آن محله ایجاد می کند تا عدم نظارت بر ساختمان های بدون مجوزی که یک شب در همدان ریزش کردند، از الحاق روستاها و مناطقی که ظرفیت اضافه شدن به بافت شهری را نداشتند و همچنان ساکنان آنها تبعات پیوستن به شهر را تحمل می کنند و منابع طبیعی تجدید ناپذیری که در این میان از بین رفتند.

,

به امید آنکه اعضایی پرانگیزه و توانمند بر صندلی های شورای شهر همدان تکیه زنند تا شاهد اتفاقات تلخ گذشته نباشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه