اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه رفسنجان خبر داد؛

راه اندازی ۶۳ صندوق قرض‌الحسنه اشتغالزایی مردم یار در رفسنجان

راه اندازی ۶۳ صندوق قرض‌الحسنه اشتغالزایی مردم یار در رفسنجان
جواد حسین زاده گفت: ۶۳ صندوق قرض‌الحسنه اشتغالزای مردم یار توسط خود مردم در جهت کمک به بهبود اشتغال و معیشت تشکیل و همچنین ۷ واحد مسکونی محرومین با همکاری بهزیستی شهرستان ساخت و راه اندازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ جواد حسین زاده مسئول بسیج سازندگی سپاه رفسنجان عملکرد بسیج سازندگی این شهرستان را در یک سال گذشته تشریح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی به مناسبت ۱۷ اردیبهشت ماه روز تاسیس بسیج سازندگی اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی بر اساس تدبیر مقام معظم رهبری در ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷با هدف استفاده از نیروی نشاط جوانان برای سازندگی کشور در اوقات فراغت تشکیل شد.

,

حسین زاده با اشاره به عملکرد بسیج سازندگی سپاه ناحیه رفسنجان در یک سال گذشته، تصریح کرد: بسیج سازندگی سپاه رفسنجان با به کارگیری بیش از ۲۵۰ گروه جهادی در زمینه ضد عفونی و رفع آلودگی با حضور بیش از سه هزار نفر نیرو داوطلب از ابتدای شیوع کرونا در زمینه مقابله با کرونا ورود پیدا کرد.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه رفسنجان افزود: بسیج سازندگی در طرح سپهبد شهید سلیمانی در شهرستان برای توزیع بسته های حمایتی و حفاظتی و خرید مایحتاج ضروری سایر خدمات برای خانواده‌های نیازمند مبتلا به کرونا در جهت حفظ قرنطینه با کارگیری ۲۸۰ نفر داوطلب بسیجی مسئولیت کمیته حمایتی این طرح را برعهده داشته است.

,

وی تهیه و توزیع بیش از ۳۵۰۰۰ بسته معیشتی در چهار مرحله رزمایش کمک مومنانه و توزیع بین نیازمندان در یک سال گذشته و توزیع لوازم التحریر و سایر اقلام آموزشی بین دانش آموزان نیازمند با همکاری گروه جهادی دانش آموزی را از دیگر عملکرد بسیج شهرستان عنوان کرد و گفت: برگزاری کلاسهای آموزشی جهت دانش آموزان نیازمند فاقد امکانات آموزشی با همکاری گروه های جهادی بسیج فرهنگیان، آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد با همکاری اداره زندان، دفتر امام جمعه، موکب خاتم الانبیا بسیج حقوقدانان، راه‌اندازی ۴۰ کارگاه تولید ماسک و دستکش از ابتدای شروع کرونا جهت تولید و توزیع رایگان ماسک از دیگر فعالیت های بسیج در یکسال گذشته است.

,

حسین زاده ادامه داد: ۱۰۰ گروه جهادی در مناطق مختلف شهرستان جهت خدمت به محرومین که در حوزه‌های مختلفی چون فرهنگی آموزشی عمرانی بهداشت و درمان و خدمات اجتماعی فعالیت می کنند، راه اندازی شده است.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه رفسنجان عنوان کرد: ۶۳ صندوق قرض‌الحسنه اشتغالزای مردم یار توسط خود مردم در جهت کمک به بهبود اشتغال و معیشت مردم تشکیل و همچنین ۷ واحد مسکونی محرومین با همکاری بهزیستی شهرستان ساخت و راه اندازی شده است.

,

وی گفت: ساخت سرویس بهداشتی و حمام برای محرومین، کمک به آسیب دیدگان از حوادث و بلایای طبیعی در استان، برگزاری کلاس های آموزشی و مشاوره ای و توانمند سازی جهت ایجاد اشتغال و اعطای تسهیلات اشتغالزایی با همکاری ادارات و نهادهای شهرستان از دیگر فعالیت های بسیج در یکسال گذشته است.

,

 حسین زاده از راه اندازی ۳ تعاونی تولید و توزیع کالا بدون واسطه به مردم خبر داد و گفت: تهیه و توزیع کمک جهیزیه بین نیازمندان توسط پایگاه ها و خیران، ساخت و تکمیل هفت پایگاه مقاومت، تهیه و توزیع تنور گازی به مناطق محروم جنوب، حمایت از طرح های اشتغالزایی و رفع موانع تولید، ساخت ۸۰ سرویس بهداشتی و حمام با همکاری بسیجیان و بسیج دانشجویی از جمله اقداماتی است که در یکسال گذشته انجام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه