اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان خبرداد؛

فعالیت ۵۶۰۰ واحد اقتصادی با کمک بسیج سازندگی/ ۴۵۰ پروژه عمرانی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

فعالیت ۵۶۰۰ واحد اقتصادی با کمک بسیج سازندگی/ ۴۵۰ پروژه عمرانی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود
ملک حسینی با بیان اینکه ۵۶۰۰ واحد اقتصادی و صنایع تبدیلی در سال گذشته با کمک بسیج سازندگی فعالیت می‌کنند، گفت: ۴۵۰ پروژه عمرانی طی دو هفته آینده افتتاح و کلنگ زنی در استان گلستان می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ حسن ملک حسینی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی اظهار کرد: بسیج سازندگی در ۱۷ اردیبهشت سال ۷۹ به دستور مقام معظم رهبری جهت پر کردن خلاء جهاد سازندگی و ادامه خدمت رسانی در مناطق محروم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,

وی افزود: اهداف اولیه بسیج سازندگی ایجاد شور و نشاط بین نسل جوان، آشنایی با فرهنگ کار و تلاش و پر کردن اوقات فراغت  نوجوانان ، تشکیل گروه های جهادی خدمت رسان و کمک به بخش کشاورزی و منابع طبیعی بوده است.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: با توسعه فعالیت های بسیج سازندگی بخش اقتصاد مقاومتی، آموزش و فنی و حرفه ای و کمک به بحران های طبیعی نیز به آن افزوده شد.

,

ملک حسینی با اشاره به خدمات رسانی بسیج سازندگی دراستان گلستان اوج فعالیت ها را در سیل ۹۸ و کرونا بیان کرد و گفت: هزاران گروه جهادی به کمک سیل زدگان شتافتند و زمان کرونا و در کمبود امکانات اولیه مانند گان ، ماسک  و لوازم بهداشتی  و غربالگری  طرح شهید سلیمانی به کمک کادر درمان آمدند.

,

وی اضافه کرد:  از ابتدای شیوع ویروس کرونا، ۶ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی با حدود ۶۰ هزار نفر بسیجی در حوزه های مختلف در کنار کادر درمانی و بهداشتی بوده و تا به امروز این خدمت رسانی ها ادامه دارد.

,

ملک حسینی کرد: تا کنون ۳۳۰ هزار بسته معیشتی و بیش از یک هزار و ۱۰۰ جهیزیه در سطح استان توزیع شده است.

,

اولویت های بسیج سازندگی در سال ۱۴۰۰/ ۳۱۱۱پروژه عمرانی طی ۵ سال گذشته

, اولویت های بسیج سازندگی در سال ۱۴۰۰/ ۳۱۱۱پروژه عمرانی طی ۵ سال گذشته, اولویت های بسیج سازندگی در سال ۱۴۰۰/ ۳۱۱۱پروژه عمرانی طی ۵ سال گذشته,

 وی اولویت خدمات بسیج سازندگی در سال ۱۴۰۰ را زیرساخت های کشاورزی، آب شرب و جاده های بین مزارع  بیان کرد.

,

ملک حسینی ادامه داد: ۳ هزار و ۱۱۱پروژه عمرانی طی ۵ سال گذشته در مناطق محروم و کمتر برخوردار اجرا شده که زیرساخت های کشاورزی، کانال های بتنی، جاده های بین مزارع، احیای قنوات، آبرسانی شرب، احداث مدارس، فضای ورزشی، خانه های عالم و غسالخانه بوده است.

,

وی به برنامه های هفته بسیج سازندگی در استان اشاره کرد و افزود: در روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت، ۱۰ هزار بسته معیشتی و ۱۰۰ جهیزیه توزیع می شود.

,

, ,

مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان از افتتاح ۲۰۰ پروژه عمرانی به صورت متمرکز در روستای عطاآباد آق قلا در این روز خبر داد و گفت: این پروژه ها در ۲۸ بهمن سال ۹۹ کلنگ زنی و با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد به  بهره برداری رسیده است.

,

به گفته ملک حسینی این پروژه ها زیرساخت های کشاورزی و واحدهای اشتغال زا، عام المنفعه و زودبازده است که با سرعت بالا و کیفیت مناسب بهره برداری می شود.

,

کلنگ زنی ۲۵۰ پروژه عمرانی و عام المنفعه تا دو هفته دیگر

, کلنگ زنی ۲۵۰ پروژه عمرانی و عام المنفعه تا دو هفته دیگر, کلنگ زنی ۲۵۰ پروژه عمرانی و عام المنفعه تا دو هفته دیگر,

وی خاطرنشان کرد: در دو هفته آینده نیز ۲۵۰ پروژه دیگر با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود که ۱۵۰ پروژه بهسازی خانه نیازمندان و یکصد پروژه عمرانی است.

,

ملک حسینی افزود: آبرسانی روستای زلزله زده ویرو رامیان با همکاری آب و فاضلاب استان از دیگر برنامه های بسیج سازندگی است که در یک ماه آینده افتتاح می شود.

,

وی در ادامه با بیان اینکه بسیج سازندگی تسهیل گر بوده خط شکن است، خاطرنشان کرد:  این سازمان خود را در کنار سایر دستگاه ها می بینید و اولویت فعالیتش را فعال سازی واحد های راکد تولیدی  و فعال نگه داشتن  و به حادکثر رساند ظرفیت آنها می داند.

,

ملک حسینی اضافه کرد: ۵هزار و۶۰۰  واحد اقتصادی و صنایع تبدیلی در سال ۹۹ با اعتباری بالغ بر ۱۱هزار میلیارد با کمک بسیج سازندگی فعال شدند که  که ۷هزار و۳۰۰ اشتغال زایی داشته  است .

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا از راه اندازی ۶۵۰ صندوق قرض الحسنه توسط بسیج سازندگی خبرداد و گفت: ۵ هزار و۲۰۰ فقره وام اشتغال زایی به متقاضیان واگذار و ۱۵هزار شغل نیز در استان ایجاد شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه