اخبار داغ

استاندار مرکزی:

حضور بسیج سازندگی در مناطق محروم شتاب تندی به محرومیت زدایی داده است

حضور بسیج سازندگی در مناطق محروم شتاب تندی به محرومیت زدایی داده است
آقازاده گفت: بسیج سازندگی استان مرکزی در کنار دستگاه های مسئول دیگر همچون کمیته امداد حضرت امام (ره) ، بنیاد مسکن انقلاب، جهاد کشاورزی و دهیاری ها موجب شده سازندگی و محرومیت زدایی در روستاها شتاب تندی داشته باشد و این قابل تقدیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی امروز به مناسبت فرارسیدن هفدهم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس بسیج سازندگی در جمع خبرنگاران گفت: بسیج تبلور ارزش های انقلاب و یک نعمت بزرگ در انقلاب اسلامی است که در طول سال ها علاوه بر اینکه تهدیدات را رفع کرده منشأ خدمات زیادی بوده است و امروز همه باید تلاش کنیم تفکر و روحیه بسیجی در سایر عرصه های مدیریتی کشور طنین انداز شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: بسیج سازندگی یکی از ارکان موفقیت های کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی در توسعه مناطق محروم و کم برخوردار است که در طی این سالها منشأ خدمات و برکات زیادی هم برای مردم و هم برای کشور بوده و خوشبختانه بسیج سازندگی یک عملکرد درخشان و قابل قبول دارد.

,

استاندار مرکزی اظهار کرد: از ابتدای تشکیل بسیج سازندگی تا به امروز شاهد یک جهش در خدمت رسانی به مردم و خصوصا جهش در محرومیت زدایی هستیم که بسیجیان جهادگر با عشق و اعتقاد قلبی در صحنه های خدمت رسانی حضور پیدا کرده اند و اقدامات اثرگذار انجام داده اند.

,

وی گفت: در طول ۴۲ سال گذشته هر مأموریتی که به بسیج سازندگی و جهادگران بسیجی واگذار شده آن را با موفقیت انجام داده اند و خوشبختانه بسیج سازندگی همچون تفکر و روحیه بسیجی مملو از درخشندگی ها و افتخارات زیاد است که بسیجیان با حضور در صحنه های خدمت رسانی حماسه های ماندگاری از خدمت رسانی خلق کرده اند.

,

آقازاده ادامه داد: حضور فعال در روستاهای دور افتاده و رفع محرومیت آنها که از امکانات اولیه کاملا بی بهره بودند از مهمترین شاخصه بسیج سازندگی در استان مرکزی است که خدمات بسیار گسترده ای به مردم ارائه شده است.

,

وی اضافه کرد: بسیج سازندگی استان مرکزی در کنار دستگاه های مسئول دیگر همچون کمیته امداد حضرت امام (ره) ، بنیاد مسکن انقلاب، جهاد کشاورزی و دهیاری ها موجب شده سازندگی و محرومیت زدایی در روستاها شتاب تندی داشته باشد و این قابل تقدیر است.

,

استاندار مرکزی با بیان اینکه بسیج سازندگی در هرکجا که خلأ وجود داشته و دستگاه های اجرایی به هر دلیلی نتوانسته اند در آنجا حضور پیدا کنند با قوت و اقتدار حضور پیدا کرده،گفت: با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی بسیار خوبی که در اختیار دارد تلاش های خوبی در آن مناطق انجام می دهند.

,

وی با تأکید بر اینکه بسیج سازندگی استان مرکزی در طی سال های گذشته با حضور در مناطق زلزله زده و سیل زده اقدامات بسیار قابل توجهی انجام داد و در کنار همه مأموریت هایی که داشته حضور پیدا کرده،گفت: بسیج سازندگی در همه حوادثی که متأسفانه در طی سال های گذشته شاهد آن بودیم همواره پیشگام و پیشتاز بوده و موفق عمل کرده است.

,

آقازاده افزود: همچنین عملکرد بسیج سازندگی در ساخت و ترمیم واحدهای مسکونی در روستاها موفق بوده و در طی بیماری کرونا بسیج سازندگی با اقدامات مختلفی که انجام داده بسیاری از تهدیدات را رفع کرده و این مجاهدت ها بخشی از کارنامه درخشان بسیج سازندگی است.

,

وی خاطر نشان کرد: اینجانب سالروز تأسیس بسیج سازندگی را به همه بسیجیان و جهادگران ایران اسلامی و خصوصا بسیجیان خدوم استان مرکزی تبریک می گویم و از زحمات و خدمات شبانه روزی این عزیزان قدردانی نموده و آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه این عزیزان از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه