اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت مطرح کرد؛

توزیع بیش از ۸۲ میلیارد ریال بسته معیشتی توسط سپاه کوهدشت

توزیع بیش از ۸۲ میلیارد ریال بسته معیشتی توسط سپاه کوهدشت
سرهنگ کونانی با اشاره به توزیع بیش از ۸۲ میلیارد ریال بسته معیشتی توسط سپاه کوهدشت در سال گذشته تاکنون، گفت: هر جا کار جهادی باشد ما در آن بن‌بستی مشاهده نمی‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سرهنگ کرم کونانی ظهر امروز در دیدار جهادگران بسیجی با امام‌جمعه کوهدشت، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در مورد گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی فرمودند «ما جز باکار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم.» این تعبیر معظم له، نشان‌دهنده جایگاه عظیم گروه‌های جهادی است که همیشه درصحنه‌های خدمت‌رسانی؛ اخلاص و ایثار را به نمایش می‌گذارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

 وی افزود: با کار جهادی بن‌بست‌ها می‌شکند، یعنی هر جا کار جهادی باشد ما بن‌بستی نداریم، در قضیه سیل ۹۸ و کرونا، این بسیجیان و گروه‌های جهادی بودند که از همان اوایل تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی به مردم و کمک به کادر درمان قراردادند.

,

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت با اشاره به این تعبیر رهبر انقلاب که کار جهادی عامل پیروزی‌ها است، عنوان کرد: گروه‌های جهادی با فعالیت خود همیشه مایه سربلندی و پیروزی نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند و این روحیه جهادی همان کار برای رضای خدا است.

,

وی تصریح کرد: فعالیت‌های ساخت‌وساز و کمک به محرومین در مناطق کوهدشت شمالی و منطقه وزکور که از دورافتاده‌ترین نقاط شهرستان هستند توسط گروه‌های جهادی صورت می‌گیرد، حتی در ایامی که تعطیل بوده، فعالیت‌ها ادامه داشته است.

,

کونانی گفت: گروه‌های جهادی سرمایه عظیمی برای آینده کشور محسوب می‌شوند چراکه با عشق، ایمان، بصیرت وهمت به جنگ با محرومیت می‌روند.

,

 فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت با اشاره به اینکه هر پایگاه مقاومت یک گروه جهادی دارد، بیان کرد: اعطاء ۵۶ فقره وام اقتصاد مقاومتی، ۵۰ کمک جهیزیه به نوعروسان، ساخت هشت واحد مسکونی کمیته امداد، احداث سه واحد مسکونی محرومین توسط گروه‌های جهادی و خیرین، اعزام گروه‌های جهادی به‌صورت محله محور و جغرافیا محور، تعمیر ۱۰ باب واحد محرومین، برگزاری طرح همگام با کشاورز در ۱۰۰ روستا، برگزاری میز خدمت، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی از ابتدای کرونا تابه‌حال به ارزش مجموع ۸۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و… ازجمله خدمات بسیج سازندگی در سال گذشته بوده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه