اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

تشکیل بسیج سازندگی حاصل اندیشه رهبر انقلاب برای هویت بخشیدن به جوانان است

تشکیل بسیج سازندگی حاصل اندیشه رهبر انقلاب برای هویت بخشیدن به جوانان است
کریمی گقت: تشکیل بسیج سازندگی حاصل اندیشه والای مقام معظم رهبری برای هویت بخشیدن به جوانان و برنامه ریزی برای مشارکت آنها در عرصه های سازندگی و خدمت رسانی است و خوشبختانه امروز در کشور این طرح مورد استقبال جوانان قرار گرفته که وجود بیش از یک هزار ۲۰۰ گروه جهادی در استان مرکزی نشان از این مسئله دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ظهر امروز به مناسبت هفدهم اردیبهشت روز بسیج سازندگی در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه به برکت تفکر حضرت امام(ره) انقلاب اسلامی از نعمت بسیج برخوردار شد و بسیج در طول این سال ها با روحیه نشاط و پویایی همواره در عرصه های مختلف درخشیده و منشأ خدمات بسیار گسترده بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: بسیج از ابتدای شکل گیری همواره به دنبال حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و تحقق آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی بوده که با استفاده از ظرفیت عظیم مردمی مأموریت های خود را با موفقیت به سرانجام رسانده و امروز بسیاری از پیشرفت های انقلاب اسلامی به واسطه تفکر و روحیه ارزشمند بسیج است.

,

فرمانده سپاه روح الله اظهار کرد: مقام معظم رهبری با شناختی که از جوانان داشتند فرمان تشکیل بسیج سازندگی را صادر کردند تا بسیج در کنار سایر مأموریت ها در عرصه سازندگی نیز حضور پیدا کند و امروز بسیج سازندگی به یکی از سرمایه های مهم کشور تبدیل شده و توانسته با اقدامات مختلف در حوزه خدمت رسانی به مردم، جایگاه مردمی خوبی کسب کند.

,

وی بیان کرد: تشکیل بسیج سازندگی حاصل اندیشه والای مقام معظم رهبری برای هویت بخشیدن به جوانان و برنامه ریزی برای مشارکت آنها در عرصه های سازندگی و خدمت رسانی است و خوشبختانه امروز در کشور این طرح مورد استقبال جوانان قرار گرفته که وجود بیش از یک هزار ۲۰۰ گروه جهادی در استان مرکزی نشان از این مسئله دارد.

,

فرمانده سپاه روح الله با بیان اینکه جایگاه مردمی بسیج سازندگی نتیجه مجاهدت ها و تلاش های شبانه روزی گروه های جهادی و بسیجیان در عرصه های مختلف است،افزود:بسیج سازندگی همواره در طول این سال ها علاوه بر اینکه تهدیدات را از جامعه و مردم دور کردند توانستند منشأ خدمات زیادی باشند.

,

وی بیان کرد: بسیج سازندگی در استان مرکزی با اقدامات مختلف در عرصه های مختلف خدمات بسیار گسترده ای به مردم ارائه کرده که در طی یک سال گذشته بسیج سازندگی علاوه بر خدمت رسانی در عرصه های ماموریتی خود در راستای مبارزه و کاهش آسیب های همه جانبه بیماری خوش درخشیده است.

,

کریمی اضافه کرد: توزیع بیش از ۸۵۰ جهیزیه به زوج های جوان، تهیه و توزیع بیش از یک میلیون پرس غذای گرم، توزیع ۲۲ هزار بسته لوازم التحریر، اعزام بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ معلم جهادگر به مناطق محروم برای ارائه خدمات آموزشی،تهیه و توزیع بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی، ساخت بیش از ۱۹۰ واحد مسکونی از اقدامات مهم بسیج سازندگی با مشارکت مردم و خیرین است.

,

وی خاطر نشان کرد: همچنین بازسازی بیش از ۱۷۰ واحد مسکونی، ارسال ۶ مرحله محموله کمک به مناطق سیستان و بلوچستان به ارزش ریالی بیش از ۶ میلیارد تومان از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در طی یک سال گذشته است.

,

انتهای چیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه