اخبار داغ

سلیمی خبر داد:

بررسی فایل صوتی ظریف در جلسه غیرعلنی فردای مجلس

بررسی فایل صوتی ظریف در جلسه غیرعلنی فردای مجلس
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از جلسه غیرعلنی پارلمان با وزیر امور خارجه درباره بررسی فایل صوتی منتشر شده از ظریف خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس فردا یکشنبه (19 اردیبهشت 1400) جلسه غیرعلنی خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در این جلسه ابتدا قرار است تا اظهارات اخیر وزیر امور خارجه در فایل منتشر شده از وی مورد بحث و بررسی قرار گیرد که البته این جلسه بدون حضور آقای وزیر برگزار می‌شود و آقای ظریف برای این منظور فقط در جلسه کمیسیون امنیت ملی حضور پیدا خواهد کرد.

,

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: همچنین در بخش دیگری از جلسه غیرعلنی فردا موضوع تغییر در جداول بودجه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و آقای نادران رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 توضیحاتی را در این باره ارائه خواهد کرد.

,

سلیمی با اشاره به درخواست نمایندگان برای تحقیق و تفحص از مرکز تحقیقات استراتژیک نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: این تحقیق و تفحص همچنان در حال امضاست و امضاهای آن رو به افزایش است و به محض تمام شدن امضای نمایندگان در دستورکار مجلس قرار خواهد گرفت.

,

وی افزود: در مورد جلسات مجلس طبق تصمیم اتخاذ شده توسط هیأت رئیسه مجلس جلسات صحن در صبح روزهای یکشنبه و سه شنبه (نوزدهم و بیست و یکم اردیبهشت ماه) برگزار می‌شود و در این هفته جلسات کمیسیون‌ها را نخواهیم داشت. در مورد جلسات مجلس در هفته بعد نیز تصمیم گیری خواهد شد.

,

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ک

,

منبع: فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه