اخبار داغ

رنگ بندی جدید شهر های استان مرکزی اعلام شد؛

محلات در وضعیت قرمز قرار گرفت/ ۱۱ شهرستان استان مرکزی در وضعیت نارنجی

محلات در وضعیت قرمز قرار گرفت/ ۱۱ شهرستان استان مرکزی در وضعیت نارنجی
بر اساس آخرین رنگ بندی شهرهای کشور که از ۱۸ اردیبهشت ماه اعمال خواهد شد وضعیت شهرستان محلات از نارنجی به قرمز و فراهان از قرمز به نارنجی تغییر پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ بر اساس آخرین رنگ‌بندی شهرستان ها در اپلیکیشن ماسک که از ۱۸اردیبهشت ماه اعمال می‌شود شهرستان محلات در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت، همچنین ۱۱ شهرستان، ساوه، خمین، آشتیان، فراهان، خنداب، کمیجان، شازند، تفرش، دلیجان، اراک و زرندیه در وضعیت نارنجی قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

گفتنی است بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی کرونا مسافرت از شهرهای نارنجی و قرمز به شهرهای کشور و ورود افراد غیر ساکن با خودروهای شخصی به شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز ممنوع است و جریمه ورود و خروج خودروها به شهرهای قرمز و نارنجی به ترتیب ۱۰ و پنج میلیون ریال است.

,

بر این اساس در وضعیت نارنجی یا پرخطر سطح شغلی سه و چهار تعطیل است و در وضعیت قرمز یا خیلی پرخطر نیز همه مشاغل به جز موارد ضروری سطح یک تعطیل خواهد بود.

,

بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کروناویروس در استان مرکزی تعداد موارد مبتلا به بیماری از زمان شیوع این ویروس تا کنون  به ۵۶۳۶۲ نفر رسیده است.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه