اخبار داغ

استاندار گلستان؛

ممنوعیت یک هفته‌ای سفرهای گلستان به زابل/ برگزاری نماز عید سعید فطر در استان ممنوع است

ممنوعیت یک هفته‌ای سفرهای گلستان به زابل/ برگزاری نماز عید سعید فطر در استان ممنوع است
حق شناس گفت: به دلیل حساسیت‌های نوع هندی ویروس کرونا، به‌ مدت یک هفته ورود اتوبوس از زاهدان و زابل به گلستان ممنوع است و پرواز گرگان_زابل در این هفته برگزار نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما،  هادی حق‌شناس در جلسه استانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ضمن تقدیر از همراهی مردم و تلاش کادر درمانی، اظهار کرد: خوشبختانه با همراهی خوب اصناف و مردم با کادر درمانی و رعایت پروتکل های بهداشتی تعداد بیماران استان از ۷۰۰ نفر به کمتر از ۵۰۰ نفر رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

استاندار گلستان، خاطرنشان کرد: شهرستان کلاله در وضعیت قرمز، شهرستان‌های گالیکش، مینودشت، آزادشهر، علی‌آبادکتول، کردکوی، بندرگز و گرگان در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های رامیان، مراوه‌تپه، گنبدکاووس، آق قلا، گمیشان, بندرترکمن در وضعیت زرد قرار دارند.

,

وی با اشاره به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و نزدیکی ایام عید سعید فطر، افزود: ورود و خروج به گلستان از عصر سه شنبه تا ظهر شنبه هفته بعد در تعطیلات عید فطر ممنوع است.

,

حق شناس با اشاره به رنگ‌ بندی شهرستان‌های استان یادآور شد: گروه‌های صنفی یک و دو به مدت دو هفته در تمام شهرهای استان امکان فعالیت دارند.

,

استاندار گلستان ضمن تاکید بر اهمیت مناسک دینی گفت: برگزاری نماز عید سعید فطر در استان ممنوع است اما اگر تا روز عید پروتکل جدیدی ابلاغ شود به مردم اعلام خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه ۱۳ هزار دانش آموز پایه دوازدهم در ۱۴۸ حوزه و ۲۷ هزار دانش آموز در ۶۹۴ حوزه امتحانات خود را حضوری خواهند داد، خاطرنشان کرد: امتحانات دانش آموزان پایه ۹ و ۱۲ در استان به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

,

حق شناس، ابراز کرد: به دلیل حساسیت‌های نوع هندی ویروس کرونا، به‌ مدت یک هفته ورود اتوبوس از زاهدان و زابل به گلستان ممنوع است و پرواز گرگان _زابل در این هفته برگزار نخواهد شد.

,

حق‌شناس ادامه داد: راهکارهای شورای بانک‌های استان باید امکان استمهال تسهیلات مدارس غیرانتفاعی،مهد کودک و باشگاه‌های ورزشی فراهم شود

,

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۵ هزار سالمند بالای ۸۰ سال در اولویت دریافت واکسن هستند، اظهار کرد: مردم از طریق شماره ۳۱۶۳۶۳ نسبت به تکمیل پرونده پزشکی الکترونیک خویش اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه