اخبار داغ

هشدارهای پلیس فتا کهگیلویه در خصوص خریدهای اینترنتی

هشدارهای پلیس فتا کهگیلویه در خصوص خریدهای اینترنتی
رییس پلیس فتا شهرستان کهگیلویه گفت: شهروندان به خصوص دانش آموزان از سایت‌های نامعتبر هیچگونه خرید اینترنتی انجام ندهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضایی در گفتگو با صبح زاگرس در کلاه برداری برخی شهروندان این شهرستان در زمینه جرائم اینترنتی گفت: مجرمان سایبری با تبلیغ جذب همکار در سایت‌های آگهی اینترنتی به صورت دورکاری یا کار در منزل سعی میکنند تا با استفاده از اطلاعات حساب و کارت بانکی جرایم خود را به قربانی فریب خورده منتسب کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
وی از حسابداری، مدیر فروش و بازاریابی اینترنی به عنوان مشاغل پیشنهادی مجرمان نام برد و تصریح کرد: شهروندان قبل از هر اقدامی باید تحقیقات کامل را در این خصوص انجام دهند.
,
 
,
رضایی آلوده سازی برنامه‌های شبکه‌های مجازی به جای نسخه‌های اصلی را از دیگر شگردهای مجرمان اینترنتی نام برد و افزود: دانش آموزان برای بهره گیری از سیستم آموزشی آنلاین طبق راهنمایی مدرسه، اساتید و معلمان اقدام کنند.
,
 
,
رییس پلیس فتا شهرستان کهگیلویه در ادامه گفت: دانش آموزان اخبار و دستورالعمل‌های مربوط به سیستم آموزشی را از طریق خبرگزاری‌های رسمی دنبال و برای دانلود برنامه‌ها از طریق معلمان و منابع معتبر استفاده کنند.
,
 
,
وی همچنین هک شدن برخی گوشی‌ها را یادآور شد و با توجه به اینکه بیشتر اطلاعات شخصی افراد در گوشی‌ها نهفته است، از بازنکردن لینک‌های غیرمعتبر، استفاده نکردن از بازی‌های نامعتبر و روشن نکردن وای‌فا و بلوتوث گوشی در محل‌های ناامن به عنوان راه‌های جلوگیری از هک شدن گوشی‌ها نام برد.
 
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه