اخبار داغ

مسئولان، کهگیلویه را برای انفجار مرگ و میرهای کرونایی آماده می‌کنند؟

مسئولان، کهگیلویه را برای انفجار مرگ و میرهای کرونایی آماده می‌کنند؟
با مشخص‌شدن وضعیت نارنجی شهرستان بویراحمد، تعطیلات عید پیش رو و شیوع کرونای هندی و آفریقایی در استان‌های همجوار کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند آماده انفجار مرگ و میرها و ابتلای کرونایی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس در سنوات گذاشته و حتی تا امروز مسئولان تجمعات را مقصر اصلی مرگ و میر های کرونایی اعلان می کنند در صورتی که می توان اذعان داشت بی تدبیری حلقه مفقوده قتل عام کرونا در کهگیلویه و بویراحمد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

با گرم شدن هوا در مناطق گرمسیری و جنوب کشور تعطیلات عید فطر فرصتی مناسب برای سفر به استان های خنک و با طبیعت بکر همچون کهگیلویه و بویراحمد است استانی که تا همین چند روز گذشته مسئولان بهداشتی آن سینه چاک می کردند که مردم در خانه بمانید تا کرونا شما را ردیابی و به قتل نرساند.

,

با اعلان نارنجی شدن وضعیت شهرستان بویراحمد در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان عملا مسئولان به عنوان میزبانان اصلی کرونا و سفر مردم، کهگیلویه و بویراحمد را برای انفجار مرگ و میرهای کرونایی آماده می کنند.

,

شاید در لفظ از مسئولان استانی بشنویم که راه ها را ببندید، مردم سفر نروند، فاصله های اجتماعی را رعایت کنید اما در عمل این مردم هستند که قربانی کرونا در بی تدبیری و بی خیالی مسئولان می شوند.

,

جالب است از یک سو رئیس دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه مردم محدودیت‌ها را بیشتر از گذشته رعایت کنند عنوان می کند کرونای هندی و آفریقایی که خطرناکتر از کرونای چینی و انگلیسی است در استان‌های همجوار مشاهده شده است اما اظهار می کند: با تدابیر اتخاذ شده و محدودیت‌هایی که اعمال شد یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از قرمز خارج و نارنجی شد.

,

و تنها برداشتی که می توان از این موضوع داشت این است که تعطیلات فرصتی مناسب برای سفر در پایتخت طبیعت ایران با بی تدبیری و انتظار مرگ کرونایی است.

,

در شرایطی که کرونا شیوع بیشتری پیدا کرده است و خطر کووید آفریقایی و هندی مردم استان را تهدید می کند باز بودن مناطق گردشگری ، راه های ورودی استان و ورود مسافران از استان های همجوار به کهگیلویه و بویراحد تهدیدی جدی برای سلامت مردم بوده و در وضعیت اعلان شده نارنجی مسئولان چاره اندیشی کنند چرا که بهانه عدم رعایت از سوی مردم پذیرفتنی نبوده و بحران در راه است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه