اخبار داغ

سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون سالمندان ۸۰ سال به بالا در دسترس قرار گرفت

سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون سالمندان ۸۰ سال به بالا در دسترس قرار گرفت
از امروز سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا برای سالمندان ۸۰ سال به بالا که هنوز موفق به تزریق واکسن نشده اند، در دسترس قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛طبق اعلام وزارت بهداشت، سالمندان ۸۰ سال به بالا که هنوز موفق به تزریق واکسن کرونا نشده اند، لازم است با مراجعه به سایت salamat.gov.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و نیازی به مراجعه حضوری به مراکز بهداشت نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
با ورود به این سامانه و در صفحه اول آن اعلام شده که" به منظور زمان بندی و نوبت دهی تزریق واکسن کووید-۱۹ بر اساس سند ملی واکسیناسیون برای گروه های سنی اعلام شده، لطفا از طریق این درگاه نسبت به ثبت نام و درج کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه خود اقدام فرمایید. طی روزهای آینده، زمان و محل تزریق واکسن از طریق پیامک به تلفن همراه شما ارسال خواهد شد. "
,
 
,
گفتنی است در حال حاضر در سامانه مذکور برای متولدین سالهای ۱۳۲۰ به قبل امکان ثبت نام فراهم شده است.
,
 
,
طبق اعلام وزارت بهداشت، در روزهای آتی سایر گروه های سنی سالمندان جهت واکسیناسیون فراخوان خواهند شد. به این ترتیب پس از واکسیناسیون سالمندان ۸۰ سال به بالا و لکه گیری انجام شده، نوبت به واکسیناسیون سنین ۷۵ تا ۸۰ سال خواهد بود.
,
 
,
البته تاکید شده است که نوبت جاماندگان از واکسن سوخت نمی شود و هموطنان در این زمینه نگرانی نداشته باشند و واکسن به میزان کافی برای سالمندان فراهم است.سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون سالمندان ۸۰ سال به بالا در دسترس قرار گرفت
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
انتهای پیام/
منبع: ایرنا
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه