اخبار داغ

استاد علوم سیاسی دانشگاه یزد:

حضور در انتخابات، کشور را از وضعیت کنونی خارج می‌کند

حضور در انتخابات، کشور را از وضعیت کنونی خارج می‌کند
طاهری استاد علوم سیاسی دانشگاه یزد، گفت: نزدیک ترین راه برای خروج کشور از وضعیت فعلی، مشارکت در انتخابات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم طاهری عضو هیئت علمی دانشگاه یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی اهمیت حضور مردم و مشارکت گسترده در انتخابات به انحا مختلف مورد تأکید قرار گرفت به طوری که حضرت امام فرمودند میزان رأی ملت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا ,

وی افزود: تا الان هم طی بیش از 40 سال گذشته این رویه ادامه پیدا کرده و میزان رأی ملت بوده است و مردم در عرصه سیاسی کشور نقش بسیار پررنگی داشته‌ و دارند.

,

کارشناس سیاسی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بزرگترین دموکراسی منطقه غرب آسیا است و از این نظر یک شاخص و یک امر مهم است حضور مردم در صحنه می تواند آینده کشور و فرد جامعه را تضمین کند.

,

طاهری خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات پرشور نمایشی است از اقتدار ایران در منطقه و جهان و مردم ایران با مشارکت گسترده در انتخابات، واقعیت دموکراسی را به جهانیان نشان می‌دهند.

,

وی با تأکید بر اهمیت حضور گسترده مردم پای صندوق های رأی، عنوان کرد: اگر در انتخابات شرکت نکنیم در واقع خودمان را از یک انتخاب محروم کرده‌ایم و اجازه داده‌ایم دیگران سرنوشت ما را رقم بزنند.

,

استاد علوم سیاسی دانشگاه یزد بیان کرد: آینده سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و حتی نظامی و امنیتی ما در گروه حضور پرشور و گسترده در انتخابات است؛ لذا اگر وضعیت رفاهی بهتری می خواهیم و به دنبال اوضاع اقتصادی بهتری هستیم مسیر آن صندوق‌های رأی است.

,

طاهری تأکید کرد: عدم شرکت در انتخابات یعنی آسیب زدن به کلیت موجودیت ایران و ضربه زدن به منافع شخصی خودمان، لذا هر کسی که ایران را دوست دارد و به این خاک ارق دارد باید در انتخابات شرکت کند تا بتوانیم آینده بهتری تجربه کنیم.

,

وی تصریح کرد: دشمنان مردم ایران انتخابات را رصد می‌کنند و منتظر مشارکت کم‌رونق مردم هستند لذا عدم مشارکت مردم، نقطه ضعفی برای وجه و هویت ملی ایران است.

,

کارشناس سیاسی یادآور شد: تجربه‌ای که جمهوری اسلامی در اختیار ما قرار داده، تجربه‌ای منحصر به فرد است و ما با حضور در انتخابات می‌توانیم از وضعیتی که این روزها در آن قرار گرفته‌ایم، خارج شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه