اخبار داغ

رانندگان اردلی به دنبال چراغ راهنما/ چراغ‌هایی که دیگر راهنما نیستند

رانندگان اردلی به دنبال چراغ راهنما/ چراغ‌هایی که دیگر راهنما نیستند
شهروندان اردلی از خاموش بودن چراغ‌های راهنمای سطح شهر که منجر به بی نظمی و ایجاد ترافیک شده ابراز گلایه کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ امروزه با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، بشر برای ایجاد رفاه بیشتر، خدمات بهتر و سریع تر، دسترسی های ساده و آسان تر و همچنین خلق زیبایی ها و خلاقیت های بهتر، دست به کشف و اختراعات بزرگ زده که متاسفانه شهرستان اردل برخی از موارد تکنلوژی را به شهر دعوت نکرده است.

چراغ‌های راهنمایی از مهم‌ترین ابزارها برای تامین نظم و امنیت در سطح شهرها هستند، این چراغ‌های هشداردهنده هستند که سیستم ترافیک را به خوبی کنترل می‌کنند و تردد در سایه چراغ های هشداردهنده امن و بی‌خطر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
در شهر اردل نیز این چراغ‌های هشداردهنده و چشمک‌زن تنها در مرکز شهردیده می‌شود که متاسفانه یک ماهی است قطع و وصل می‌شوند و در برخی ساعت هم کاملا در خاموشی به سر می‌برند که باعث ایجاد بی‌نظمی و ترافیک در مرکز شهر می‌شود.
,
 
,

 
, ,
,
صفر علی نصیری شهردار شهر  اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز در این خصوص اظهار داشت: چراغ راهنمای شهر اردل براثر رعدوبرق وبارندگی بطورکلی آسیب دیده  که همکاران درشهرداری تلاش نموده‌ تعمیرات صورت گیرد اما بدلیل تخصصی بودن امکان‌ پذیر نبود و شرکتهای خاص این فرآیند را انجام‌ می‌دهند که‌ در شهرستان‌ وجود ندارد.

نصیری افزود: درهفته گذشته‌ شرایط فراهم‌ گردید و  متخصصین در این خصوص کار تعمیرات چراغ راهنما را شروع کردندکه  انشالله درهفته پیش این مشکل اساسی که مطالبه مردم شهر اردل می باشد حل خواهد شد.


انتهای پیام/
, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه