اخبار داغ

بازرس کل استان زنجان؛

تجربه تلخ شورای پنجم شهر زنجان نباید تکرار شود

تجربه تلخ شورای پنجم شهر زنجان نباید تکرار شود
بازرس کل استان زنجان با بیان اینکه این استان، تجربه تلخی در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زنجان داشت، گفت: با تلاش و جدیت در تایید صلاحیت داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر نباید اجازه تکرار چنین تجربه تلخی داده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل خمسه در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به در پیش بودن 2 انتخابات مهم ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال جاری اظهار داشت: سازمان بازرسی در این خصوص، حسب تکلیفی که دارد به دستگاه‌های اجرایی نظارت می‌کند تا از بیت‌المال، سوءاستفاده نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: استفاده از اموال، امکانات و تجهیزات دستگاه‌های اجرایی، له یا علیه کاندیداها ممنوع بوده و با توجه به اینکه انتخابات، دوره مهم و تاثیرگذاری برای کشور است، مسئولان باید دقت کنند تا زمینه سوءاستفاده از بیت‌المال فراهم نشود.

,

خمسه با اشاره به وظیفه سازمان بازرسی که نظارت بر دستگاه‌های اجرایی است، خاطرنشان کرد: فعالیت کارکنان دستگاه‌ها در بخش‌های مختلف انتخاباتی در ساعات اداری ممنوع است.

,

بازرس کل استان زنجان با اشاره به همکاری بازرسی کل  استان با هیات نظارت در خصوص تایید صلاحیت داوطلبان گفت: هر چند بازرسی کل استان از جمله مراجع استعلام‌کننده نیست اما با توجه به درخواست هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور و در راستای ارتقای اتقان تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات این آمادگی در خصوص انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا وجود دارد که در صورت استعلام هیات نظارت بر انتخابات شوراها سوابق قطعی موجود در بازرسی کل در اختیار هیات مذکور قرار گیرد.

,

خمسه با بیان اینکه استان زنجان، تجربه تلخی در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زنجان داشت، گفت: با تلاش و جدیت در تایید صلاحیت داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر نباید اجازه تکرار چنین تجربه تلخی داده شود.

,

وی تاکید کرد: اقتضا دارد افرادی به پارلمان‌های محلی وارد شوند که علاوه بر تخصص، تعهد لازم را برای بیشترین تاثیرگذاری در مدیریت شهری را داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه