اخبار داغ

استاد دانشگاه آزاد واحد بم:

انتخابات در مقیاس ملی نمایش اراده جمعی و بصیرت سیاسی است

انتخابات در مقیاس ملی نمایش اراده جمعی و بصیرت سیاسی است
محمد نکویی گفت: قطعا انتخابات در مقیاس ملی یک نمایش اراده جمعی، بصیرت سیاسی، تقویت اقتدار ملی و تامین امنیت کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نکویی استاد دانشگاه آزاد واحد بم در گفتگو با خبرنگار راه آرمان بیان کرد: یکی از شاخص های بارز مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئله انتخابات است و این مسئله بسیار مهم و حائز اهمیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

این مدرس دانشگاه ابراز کرد: این حضور رای به جمهوری اسلامی و رای اعتماد به نظام و سازمان انتخابات و عوامل اجرایی این کشور است، رای به شخصی که با معیارهای انقلاب، نظام و اسلام نزدیک باشد و انتخابات دارای اهمیت به سزا است.

,

نکویی تشریح کرد: این انتخابات می تواند در عرصه های بین المللی و هم در عرصه های داخلی سرنوشت کشور را متغیر و دگرگون کند.

,

وی با اشاره به اهمیت انتخابات در عرصه بین المللی تاکید کرد: قطعا انتخابات در مقیاس ملی یک نمایش اراده جمعی، بصیرت سیاسی، تقویت اقتدار ملی و تامین امنیت کشور است.

,

استاد دانشگاه آزاد واحد بم اذعان کرد: مشکلاتی که امروز جامعه ما دارد در خصوص انقلاب و نظام نیست، بلکه گاهی انتخاب نادرست که ما مردم از خود کرده ایم، امروز آن انتخاب نا آگاهانه ما سرنوشت کشور ما را تعیین کرده است.

,

نکویی با اشاره به دیدگاه رهبر معظم انقلاب به ویژگی های خاص رئیس جمهور آینده بیان کرد: الویت اصلی در انتخاب رئیس جمهور اقتدار آن شخص در حل مسائل اقتصاد و حل بیکاری جوانان کشور است.

,

وی گفت: به لحاظ ذخیره های منابع طبیعی کشور ما غنی است ولی چرا باید در جامعه ای باشیم که بیکاری و تورم اقتصادی بیداد می کند.

,

استاد دانشگاه آزاد واحد بم تصریح کرد: رئیس جمهوری باید انتخاب شود که اقتدار حضور در میدان های مختلف و حل مشکلات داشته باشد و با توجه به دیدگاه رهبر معظم انقلاب این یکی از ویژگی‌های بارز رئیس جمهور آینده است.

,

نکویی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با پشتوانه ملت ایران و با هماهنگی یک دیگر مانند گذشته با حضور خودمان در انتخابات برگ زرینی به افتخارات این کشور بیافزایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه