اخبار داغ

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسفراین :

۳۱ مادر باردار اسفراینی مبتلا به کرونا شناسایی شدند

۳۱ مادر باردار اسفراینی مبتلا به کرونا شناسایی شدند
نادر نیک پرست گفت: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تا کنون 3 هزار و 444 مادر باردار توسط ماماهای حوزه سلامت غربالگری شدند که از این تعداد تست 31 مادر باردار مثبت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر نیک پرست، معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسفراین در گفتگو با خبرنگار عصر اترک با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 3 هزار و 444 مادر باردار توسط ماماهای حوزه سلامت  غربالگری شدند گفت : از این تعداد 103 نفر دارای علامت بودند که 64 نفر به پزشک ارجاع داده شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

نیک پرست افزود: 31 مارد باردار کرونا مثبت قطعی تشخیص داده شدند که 14 نفر از آنها بستری و مابقی در قرنطینه خانگی درمان شدند.

,

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر فوت مادر باردار کرونایی در اسفراین نداشتیم گفت : 31 ماما در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی و پایگاه های شهری و 33 ماما در زایشگاه اسفراین فعال هستند. 

,

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسفراین همچنین از آموزش مجازی 120 مادر باردار در مدت شیوع کرونا به دلیل عدم برگزاری آموزش های حضوری خبر داد و افزود: مراقبت از میانسالان ، کودکان ، مادران باردار و سالمندان از وظایفی است که این ماماها در مناطق تحت پوشش خود بر عهده دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه