اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد؛

توقیف محموله بزرگ دام قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه در آب های خلیج فارس

توقیف محموله بزرگ دام قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه در آب های خلیج فارس
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف یک محموله بزرگ قاچاق دام زنده در آب های خلیج فارس و نزدیکی جزیره قشم خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف یک محموله بزرگ قاچاق دام زنده در آب های خلیج فارس و نزدیکی جزیره قشم خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

علی صالحی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: به دستور مقام قضایی و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق ، ناوتیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (ندسا) موفق شد یک فروند شناور حامل محموله بزرگ دام قاچاق را شناسایی و توقیف نماید.

,

رئیس دادگستری هرمزگان با بیان اینکه این محموله قاچاق شامل بیش از ۷۵۰ رأس دام است افزود: طی این عملیات ، علاوه بر توقیف شناور لنج مورد نظر ، ۶ نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شدند.
صالحی  همچنین با تأکید بر اینکه قاچاق دام زنده و مولد خسارات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور و تولید ملی وارد می کند ادامه داد: خوشبختانه با اقدام به موقع دستگاه قضایی استان و عملیات ضربتی ناوتیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، قاچاقچیان در تحقق نیت مجرمانه خود ناکام ماندند و از خروج این محموله بزرگ و ارزشمند دام از مرزهای کشور و خسارات ناشی از آن جلوگیری شد.

,
,

رئیس دادگستری هرمزگان خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین مسائلی که ریاست محترم قوه قضاییه نیز همواره بر آن تأکید دارند، مبارزه جدی با پدیده قاچاق است که این مهم با جدیت پیگیری می شود و به همین منظور دستگاه قضایی با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه