اخبار داغ

با اعلام مدیرکل پزشکی قانونی گلستان:

هویت جسد کشف شده در جنگل کردکوی احراز شد

هویت جسد کشف شده در جنگل کردکوی احراز شد
زارعی، گفت: نمونه DNA به یکی از مراکز آزمایشگاهی کشور ارسال شد و با توجه به طولانی بودن پروسه این کار، در نهایت جواب آزمایش امروز، ۱۹ اردیبهشت اعلام و هویت بقایای اسکلتی متعلق به "معین شریفی" احراز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، حسین زارعی با اعلام خبر احراز هویت جسد کشف شده در جنگل کردکوی، اظهار کرد: بعد از تحویل بقایای اسکلتی جسد کشف شده در جنگل کردکوی به پزشکی قانونی، معاینه و نمونه‌برداری جهت آزمایش DNA از جسد و خانواده معین شریفی جهت احراز هویت انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

مدیرکل پزشکی قانونی گلستان، خاطرنشان کرد: نمونه DNA به یکی از مراکز آزمایشگاهی کشور ارسال شد و با توجه به طولانی بودن پروسه این کار، در نهایت جواب آزمایش امروز (۱۹ اردیبهشت)اعلام و هویت بقایای اسکلتی متعلق به "معین شریفی" احراز شد.

,

گفتنی است، معین شریفی ۳۶ ساله شهریورماه سال گذشته به قصد پیاده‌روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت و بعد از آن به خانه بازنگشت، چهار ماه بعد در همان منطقه بقایای یک جسد کشف شد.گمان این‌که بقایای جسد کشف شده مربوط به معین شریفی باشد، تقویت‌شده بود و به همین خاطر نمونه‌برداری DNA از بقایای جسد و خانواده شریفی به‌منظور احراز هویت انجام شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه