اخبار داغ

سخنگوی شورای شهر مطرح کرد؛

مسیر حناچی خلاف جهت منافع شهر/ شهردار نگران خسارت قرادارد پرحاشیه باشد

مسیر حناچی خلاف جهت منافع شهر/ شهردار نگران خسارت قرادارد پرحاشیه باشد
سخنگوی شورای شهر با اشاره به اینکه مسیر حناچی خلاف جهت منافع شهر است، گفت: شهردار تهران طبق قانون باید به نظرات نهادهای نظارتی توجه کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در صحن امروز شورا در واکنش به موضوع خسارت آبان 98 به شهرداری و مقایسه آن با خسارت قرارداد بام‌لند اظهار داشت: در شرایطی که مکاتبات و گزارش‌های برخی از نهادهای نظارتی کشور مصالحه و توافق برای احقاق حقوق شهرداری و شهروندان توصیه نمی‌شود باید شهردار تهران طبق قانون به نظرات مراجع نظارتی توجه کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی گفت: ای کاش پیروز حناچی شهردار تهران همان اندازه که نسبت به خسارت آبان 98 به اموال شهرداری نگرانی و دغدغه دارد نسبت به قرارداد خسارت بام‌لند هم نگرانی و دغدغه داشته باشد.
,
 
,
سخنگوی شورای شهر تهران تأکید کرد:‌روندی که حناچی در رابطه با بررسی پرونده بام‌لند در پیش گرفت برخلاف مصلحت عمومی شهرداری، شهر و شهروندان است.
,
 
,
اعطا تصریح کرد: از حناچی درخواست دارم به صورتی عمل نکند که این شبه تقویت شود که در ماه‌های پایانی شورای پنجم مأموریت برخی جریان‌ها در شهرداری تطویل پیگیری قرارداد بام‌لند به منظور به نتیجه نرسیدن است.
,
 
,
لزوم مشارکت همه مجموعه های شهرداری برای تملک باغ یعقوبی
,
 
,
همچنین در ادامه مجید فراهانی عضو دیگر شورای شهر تهران گفت:  از شهرداری خواستارم تا به تملک باغ یعقوبی منطقه 18 و کمک به منطقه برای پیشبرد پروژه بروجردی مبادرت کند و مشارکت همه مجموعه های شهرداری برای تملک این باغ لازم است
,
 
,
وی گفت: همچنین با تکمیل میدان جانبازان در عید فطر، عیدی خوبی  به مردم منطقه داده می شود و باید این موضوع مورد توجه باشد البته مهم تر از آن اینکه علی رغم تملک های بسیار آخرین باغ یعقوبی تملک نشده که کارش به عنوان آخرین تملک گره خورده است و اگر این باغ تملک شود و درختان آن باغ منتقل شود، دو کیلومتر دیگر این شاهراه آزاد می شود و ما شاهد خیابان 4 کیلومتری در قلب جنوب شهر که منطقه ای پر تراکم است، خواهیم بود.
,
 
,
وی گفت: این خیابان یک معبر مواصلاتی از بزرگراه آزادگان تا میدان آزادی است که با اتصال بزرگراه ها تکمیل می شود و نقش مهمی در باز شدن گره های کور ترافیکی دارد که از سازمان املاک و سازمان پارک ها می خواهم با همراهی این حلقه آخر را باز کنند تا برگ زرینی در احداث پروژه های بزرگ مقیاس در جنوب شهر تهران باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: فارس
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه