اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس خبر داد؛

کمک ۳۰ میلیون تومانی خیر سرخسی برای ساخت سالن ورزشی

کمک ۳۰ میلیون تومانی خیر سرخسی برای ساخت سالن ورزشی
صدری فر گفت: آقای حاج عظم علی میرزایی از خیران نیک اندیش، زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر به ارزش ۳۰ میلیون تومان را برای ساخت سالن ورزشی سرپوشیده در روستای اسلام قلعه شهرستان سرخس اهدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیسی صدری فر، رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: آقای حاج عظم علی میرزایی از خیران نیک اندیش، زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر به ارزش ۳۰ میلیون تومان را با سند ملکی برای ساخت سالن ورزشی سرپوشیده در روستای اسلام قلعه این شهرستان اهدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی خاطرنشان کرد: این اقدام خداپسندانه قطعا باعث پیشرفت، رشد و توسعه فعالیت‌های ورزشی در آینده ورزشکاران این روستا می‌شود.

,

صدری فر تصریح کرد: جانمایی محل ساخت سالن ورزشی سرپوشیده روستای اسلام قلعه انجام شده و عملیات ساخت این پروژه از خردادماه امسال شروع می‌شود.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس در پایان گفت: پیش از این با پیگیری‌های نماینده مردم سرخس در مجلس مبلغ ۵ میلیارد تومان از طریق وزارت نفت برای این پروژه تامین اعتبار شده است و امیدواریم با مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و فرماندار شهرستان، عملیات ساخت این پروژه به‌زودی شروع شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه