اخبار داغ

امام جمعه سرپل‌ذهاب:

دانشمندان ایرانی در تولید واکسن کرونا گام های خوبی برداشتند/ لزوم تبعیت از دستورات ستاد مقابله با کرونا

دانشمندان ایرانی در تولید واکسن کرونا گام های خوبی برداشتند/ لزوم تبعیت از دستورات ستاد مقابله با کرونا
حجت الاسلام جواد فاطمی نسب با بیان اینکه دانشمندان کشور ایران در تولید واکسن کرونا گام های خوبی برداشتند، گفت: تبعیت از دستورات ستاد مقابله با کرونا کشور برای عبور از موج چهارم کرونا لازم و ضروریست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: کادر درمان و بهداشت کشور در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا حضور داشته و مجاهدانه با این بیماری جنگیدند و شهدای بسیاری را در این راه تقدیم کردند که یاد و خاطره همه شهدای مدافع سلامت را گرامی می داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

امام جمعه سرپل‌ذهاب افزود: در روزهای ابتدایی شیوع این بیماری در جهان کسی فکر نمی‌کرد که کشورهای اسلامی بتوانند با این بیماری مقابله و آنرا مدیریت و کنترل کنند اما ایران اسلامی نشان داد که توان مقابله با این بیماری و کنترل آنرا دارد.

,

وی افزود: مردم ایران اسلامی در کنار کادر بهداشت و درمان و تحت رهبری مقام عظمای ولایت هم در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی و هم رزمایش کمک های مومنانه گام های بسیار خوبی برداشتند که شایسته تقدیر است.

,

حجت الاسلام فاطمی نسب اشاره کرد: دانشمندان کشور نیز گام های خوبی برای تحقیقات در مورد این بیماری و تولید واکسن برداشته اند و به توفیقات خوبی دست یافته اند و همچنین نهادهای امدادی و نیروهای نظامی و انتظامی کشور نیز اقدامات مناسبی در راستای مقابله با این بیماری منحوس انجام دادند که قابل تقدیر است.

,

امام جمعه شهرستان سرپلذهاب گفت: وزارت بهداشت فرمانده این میدان است و همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند همه ما باید از دستورات ستاد مقابله با کرونا کشور تبعیت کنیم تا هرچه سریعتر از پیک چهارم نیز عبور کرده و با رعایت توصیه های بهداشتی آمار فوتی ها و مبتلایان روزانه را کاهش داده و وضعیت شهرستان و کل کشور به حالت عادی برگردد.

,

وی تاکید کرد: همه مردم عهد ببندند که بخاطر خودشان از دید و بازدیدها و دورهمی ها، بازار رفتن های بی مورد و بیرون رفتن های غیر ضروری، برگزاری مراسمات تجمعی و حضور در تجمعات خودداری کنند.

,

حجت الاسلام فاطمی نسب در پایان گفت: امیدواریم با تلاش کادر بهداشتی کشور و تعامل و همکاری سایر دستگاه ها و همراهی مردم در رعایت موارد بهداشتی و واکسینه کردن مردم شاهد ریشه کن شدن کامل این بیماری باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه