اخبار داغ

سخنگوی جبهه اصلاحات ایران:

۱۱ کاندیدای اصلاح‌طلبان برنامه خود را ارائه کردند/ جهانگیری، ظریف و عارف برنامه ندادند

۱۱ کاندیدای اصلاح‌طلبان برنامه خود را ارائه کردند/ جهانگیری، ظریف و عارف برنامه ندادند
آذر منصوری اسامی کاندیداهای اصلاح طلبی که تاکنون با حضور در جلسات این جبهه برنامه های خود را ارائه کردند، اعلام کرد که نامی از ظریف، جهانگیری و عارف در میان اسامی اعلام شده نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آذر منصوری سخنگوی جبهه اصلاحات ایران با اشاره به آخرین وضعیت بررسی کاندیداهای اصلاح طلب برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: از میان 14 کاندیدایی که پیش از این با پیشنهاد حداقل 10 عضو جبهه اصلاحات به عنوان گزینه های پیشنهادی این جبهه معرفی شده بودند، تاکنون آقایان مصطفی تاجزاده، محمود صادقی، مسعود پزشکیان، محمد شریعتمداری، محمد صدر، محسن هاشمی، صادق خرازی، عباس آخوندی و مصطفی کواکبیان و همچنین خانم‌ها شهیندخت مولاوردی و زهرا شجاعی برنامه‌های خود را ارائه و به پرسش‌های اعضای مجمع عمومی پاسخ دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر این اساس اسحاق جهانگیری، محمدجواد ظریف و محمدرضا عارف با وجود اینکه  طبق مصوبه جبهه اصلاحات ایران، کاندیداهای نهایی اصلاح طلبان برای حضور در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 20 اردیبهشت (فردا)  اعلام می شود،  هنوز برای ارائه برنامه در جلسات جبهه اصلاحات حاضر نشده اند.

,

این در حالی است که ظریف با 37 و جهانگیری با 35 پیشنهاد از سوی اعضای جبهه اصلاحات ایران با بیشترین اقبال برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری روبرو شده بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه