اخبار داغ

در آستانه سالروز سفر مقام معظم رهبری به کردستان صورت گرفت؛

طوفان توییتری کاربران کردستانی با هشتگ «گولان_معطر»

طوفان توییتری کاربران کردستانی با هشتگ «گولان_معطر»
انتشار برکات، دستاوردها و بازخوانی سخنان مقام معظم رهبری در سفر به استان کردستان در اردیبهشت سال 88 واکنش‌های گسترده‌ای از سوی کاربران کردستانی در شبکه‌های اجتماعی داشته و «گولان_معطر» به یکی از هشتگهای برتر ایران در توییتر تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، در آستانه سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کردستان در ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۸ کاربران کردستانی در شبکه های اجتماعی موجی از تولیدات رسانه ای و بازخوانی سخنان رهبری در این سفر تاریخی را منتشر کردند و هم اکنون «گولان_معطر» به یکی از هشتگ های برتر ایران در توئیتر تبدیل شده است.

کاربران توئیتر با اشاره به این سفر تاریخی آورده اند که ۱۲ سال از سفر مقام معظم رهبری در ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۸ به استان کردستان گذشت؛ سفری که اتفاقات مهمی را در جهت توسعه برای استان رقم زد.

کاربران اینستاگرام نیز با اشاره به اهمیت ماه اردیبهشت در نزد مردم کردستان عنوان کرده اند، ماه گولان (ماه گلها)، دومین فصل از ماه بهار که به دلیل شکوفه دادن درختان و روییدن گل های سرخ در دشت های کُردستان این نام در بین مردم کُردستان رواج یافت، اما در سال ۸۸ که هنوز چشم اندازهای زیبای بهار کردستان بر اثر سرمای طولانی زمستان هویدا نشده بود خبر سفر رهبر معظم انقلاب بهار دیگری برای مردم این خطه از ایران اسلامی به ارمغان آورد.

فعالان فضای مجازی در شبکه اجتماعی تلگرام نیز آورده اند، در اردیبهشت سال ۸۸ انتظار ۳۱ ساله مردم استان کردستان به سرآمد و مرزداران غیور غرب کشور در ۲۲ اردیبهشت با خلق حماسه ای ماندگار به استقبال رهبر شتافته و این روز را برای همیشه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران جاودانه کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,
,
,
,
,
,
,

, ,

انتهای پیام/

,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه