اخبار داغ

در راستای مبارزه با کرونا و در نظارت بر بازار صورت گرفت؛

پلمپ ۳۱۴ واحد متخلف در چهارمحال و بختیاری

پلمپ ۳۱۴ واحد متخلف در چهارمحال و بختیاری
منوچهر امان‌الهی به نظارت‌ها و بازرسی‌ها از اصناف و بازاریان در استان اشاره کرد و گفت: در همین راستان ۶ هزار و ۳۷۴ مورد سرکشی و اعمال نظارت انجام شد، ۲ هزار و ۳۶۲ مورد تذکر به اصناف متخلف داده شد، ۸۵۴ صورت‌جلسه و اخذ تعهد انجام گرفت و ۳۱۴ واحد نیز پلمپ شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ منوچهر امان الهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا عملیات‌های مختلفی در راستای پیشگیری از این بیماری از سوی پلیس استان انجام گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در بحث ترددها، در محدودیت‌های تردد شبانه 7 هزار  و791 دستگاه خودرو اعمال قانون شدند، 7 هزار و 422 خودرو تردد غیرمجاز داشتند و 5 هزار و 606 دستگاه خودرو متخلف به استان‌ها و شهرهای خود عودت شدند.

,

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری به نظارت‌ها و بازرسی‌ها از اصناف و بازاریان در استان اشاره و عنوان کرد: در همین راستان 6 هزار و 374 مورد سرکشی و اعمال نظارت انجام شد، 2 هزار و 362 مورد تذکر به اصناف متخلف داده شد، 854 صورت‌جلسه و اخذ تعهد انجام گرفت و 314 واحد نیز پلمپ شدند.

,

امان الهی ادامه داد: سال گذشته نیز 42 هزار و 696 مورد جریمه برای خودروهای متخلف صادر شد، 31 خودرو توقیف شدند و 15 هزار 543 دستگاه نیز به استان‌ها و شهرهای خود عودت داده شدند.

,

وی خاطرنشان کرد: سال قبل در بحث نظارت و سرکشی بر اصناف 34 هزار و 601 مورد بازرسی صورت گرفت، 15 هزار و 506 مورد تذکر داده شد، 2 هزار و 987 مورد صورت‌جلسه تنظیم و اخذ تعهد انجام گرفت و 9 هزار و 295 واحد صنفی نیز پلمپ شدند.

,

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بسیاری از تخلفات وابسته با بیماری کرونا که در این استان مشاهده می‌شود مربوط به غیربومیان است، اضافه کرد: میانگین تردد روزانه بین اصفهان و چهارمحال و بختیاری 28 هزار خودرو است، همچنین پراکندگی محورهای این استان نیز بی‌تأثیر نیست لذا با توجه به دلایل ذکر شده وجود خودرو با پلاک غیربومی در استان اجتناب‌ناپذیر است.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه