اخبار داغ

استاندار مطرح کرد؛

سرپیچی برخی بانک‌های چهارمحال و بختیاری از اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا

سرپیچی برخی بانک‌های چهارمحال و بختیاری از اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا
اقبال عباسی گفت: مصوبات ستاد ملی کرونا قانون لازم‌الاجرا است و نیاز به ابلاغ ندارد، با این وجود برخی بانک‌ها در استان به بهانه‌های مختلف مثل اینکه این مصوبات به ما ابلاغ نشده است از اجرای آن امتناع می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از جهانبین نیوز اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: مصوبات ستاد ملی کرونا قانون لازم‌الاجرا است و نیاز به ابلاغ ندارد، با این وجود برخی بانک‌ها در استان به بهانه‌های مختلف مثل‌اینکه این مصوبات به ما ابلاغ نشده است از اجرای آن امتناع می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: مدیر بانک مرکزی مصوب کرده به رسانه‌ها اعلام کرده است که چک‌ها در بازه زمانی اجرای محدودیت‌ها برگ نشود بعد رئیس یکی از بانک‌های چهارمحال و بختیاری به این مصوبه عمل نمی‌کند و چک بازاریان را برگشت می‌زند.

,

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تاکنون حدود 109 هزار تست کرونا در این استان انجام شده که 40 هزار مورد آن مثبت شده است، گفت: این‌ها آمار بسیار بزرگی است که نشان می‌دهد کار سخت و طاقت‌فرسایی برای انجام آن صورت گرفته است.

,

عباسی با تأکید بر اینکه سفر فارغ از رنگ‌بندی شهرها در تعطیلات عید فطر ممنوع است، ادامه داد: حضور پرسنل بر اساس رنگ‌بندی در فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و رؤسای کمیته‌ها به دلیل انتخابات مستثنی است.

,

وی عنوان کرد: مراکز خدماتی، رفاهی، تفریحی و توریستی در تعطیلات عید فطر هیچ خدماتی به مسافران و گردشگران ارائه نخواهند کرد و نیروهای انتظامی هر گزارشی چه مردمی و چه مردمی مبنی بر برگزاری مراسم با تجمع بالا دریافت کردند سریعاً حضور پیدا کرده و از برگزاری آن جلوگیری کنند.

,

استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه بازرسی‌ها و نظارت‌ها تا پایان هفته با شدت بیشتری صورت گیرد، خاطرنشان کرد: باعث تأسف است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در چهارمحال و بختیاری افت پیدا کرده درحالی‌که طی چندین ماه گذشته استان رتبه سوم کشوری در این خصوص را دارا بود.

,

وی با بیان اینکه در بسته‌های عیدانه که قرار است به نیازمندان اهدا شود ماسک تهیه و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گیرد، اضافه کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بودجه‌ای را برای خرید ماسک برای افراد بی‌بضاعت اختصاص دهد.

,

عباسی تأکید کرد: در نظارت‌هایی که بر بازار انجام می‌شود کمتر از پلمپ واحد صنفی استفاده و بیشتر جریمه نقدی مدنظر قرار گیرد.

,

استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص تجمعات دانش‌آموزی در روزهای اخیر نیز افزود: اگر که افرادی تعمداً دانش‌آموزان را تحریک می‌کنند از خود آن‌ها هستند، این رفتارهای تحریک‌آمیز در فرایند ثبت‌نام آن‌ها یا نمره انضباط اثرگذار باشد و اگر دانش‌آموز نیستند مراتب به دستگاه‌های اطلاعاتی ارجاع شود.

,

وی ادامه داد: در هر شهری یا ساختاری هم‌دلی و همراهی وجود داشته باشد اقداماتی که انجام می‌شود تأثیرگذار خواهد بود برای نمونه می‌توان به شهرستان لردگان اشاره کرد که فرماندار، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی و... یک مجموعه هم دل و همراه هستند، لذا توانستند به‌خوبی بیماری کرونا را کنترل کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه