اخبار داغ

کارشناسان مسائل سیاسی:

مشارکت در انتخابات بر اساس حق و تکلیف است/هدف دشمنان ناامید کردن مردم است

مشارکت در انتخابات بر اساس حق و تکلیف است/هدف دشمنان ناامید کردن مردم است
فخر الاسلام گفت: اهمیت مشارکت در انتخابات جمهوری اسلامی بر خلاف دموکراسی غربی و رژیم‌های مبتنی بر لیبرال دموکراسی بر اساس حق و تکلیف است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل فخر الاسلام کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب گفت: اهمیت مشارکت در انتخابات جمهوری اسلامی بر خلاف دموکراسی غربی و رژیم‌های مبتنی بر لیبرال دموکراسی بر اساس حق و تکلیف است یعنی علاوه بر اینکه هر ایرانی و هر مسلمان حق دارد در انتخابات شرکت کند و در تعیین سرنوشت خود مشارکت داشته باشد تکلیف هم بر گردن او هست به طوری که امام راحل فرمودند :"همان‌طوری که نماز بر شما واجب است شرکت در انتخابات هم مثل نماز بر شما واجب است"

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم خنداب,

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در ۵ اسفندماه ۹۴ در جمع هزاران نفر از مردم شهر نجف‌آباد نیز بیان کردند "آنچه انتخاب می‌کنید اگر خوب باشد نتیجه آن به خودتان برمی‌گردد اگر انتخاب بد باشد باز هم نتیجه آن به خودتان بازمی‌گردد".

,

فخر الاسلام بیان کرد: طبق فتوای مجتهدین و از جمله مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات واجب شرعی، قانونی، ملی و واجب عینی است یعنی برای تعیین سرنوشت کشور، رقم زدن برنامه‌های  کشور در سطح بین‌الملل، برنامه‌ریزی برای معیشت مردم و دفاع از حقوق کشور، مردم باید در صحنه باشند .

,

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: خداوند تعیین سرنوشت همه ما را به خود ما واگذار کرده است هر زمانی که در صحنه باشیم  و درست انتخاب کنیم، کشور سرو سامان خواهد گرفت هرزمانی که سستی کنیم و در انتخابات شرکت نکنیم و به پای صندوق های رأی نرویم به تعبیر حضرت امام کشور و اسلام سیلی می‌خورد.

,

وی افزود: یکی از برکات حضور و مشارکت مردم در انتخابات، مشروعیت دادن به‌نظام جمهوری اسلامی و بالا بردن سطح مقبولیت نظام در سطح  بین‌الملل است. به تعبیر حضرت امام شرکت حداکثری مردم در انتخابات نشانگر حیات یک ملت است.مردم باید به سمتی حرکت کنند که نفس تازه به کشور دهند.

,

کارشناس سیاسی بیان کرد: در حال حاضر تفکر غلطی از سوی شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی، سلطنت‌طلب‌ها و معاندین مبنی بر عدم شرکت مردم انجام می‌شود، مردم نباید به این تبلیغات دشمنان گوش دهند. آنها کشور و رئیس‌جمهور قوی انقلابی نمی خواهد همه نگرانی آن ها این است که مردم با نیامدن به پای صندوق های رأی مشروعیت نظام را زیر سؤال ببرند.

,

فخر الاسلام گفت: ناامید کردن کار دشمنان است و آنها خوبی ما را نمی‌خواهند مردم نباید ناامید شوند همیشه باید برخلاف تبلیغات دشمنان عمل کنیم و معاندان و غرب‌گرایان داخلی به عدم مشارکت دعوت می‌کنند درعین‌حال مردم باید با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی بیایند و با بصیرت به یک دولت انقلابی خدمتگزار رأی دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه