اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اهر؛

حضور حداکثری در انتخابات یک تکلیف و واجب شرعی است

حضور حداکثری در انتخابات یک تکلیف و واجب شرعی است
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اهر، حضور حداکثری در انتخابات را یک تکلیف و واجب شرعی برشمرد و بر فعالیت چهره به چهره برای شرکت در انتخابات تأکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اهر وصال، حجت‌الاسلام سید تقی امیر فاطمی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اهر در گفت‌وگو با پایگاه خبری اهروصال افزود: انشالله با حضور پرشور و حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی بار دیگر شاهد شکست توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهر وصال,

وی ضن تاکید بر ضرورت انتخاب یک دولت کارآمد با حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ ایران، گفت: برای حفظ انقلاب و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و حتی جهان نیازمند یک انتخاب اصلح و دولت کارآمد در این انتخابات هستیم.

,

حجت الاسلام فاطمی افزود: ایران بدون نیاز به کشورهای بیگانه با اقتدار و عظمت به سمت پیشرفت و توسعه پیش می‌رود و لازمه رسیدن سریع به این هدف بزرگ داشتن یک دولت فعال و کارآمد است که مردم با حضور حداکثری و پرشور خود در انتخابات سال ۱۴۰۰ این مهم را عملی خواهند کرد.

,

وی گفت: پیش از انقلاب اسلامی در زمان طاغوت خرافه‌گری، بیسوادی، جهل، فقر معنوی، دینی و مذهبی و… در ایران رو به افزایش بود به طوری که مردم بیشتر به سمت جاهلیت پیش می‌رفتند تا اینکه با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران زمینه استقلال دینی، استقلال مذهبی و نظامی، ترویج معنویت، مبارزه با خرافه پرستی و جهل و همچنین افزایش قدرت نظامی در ایران فراهم شد و در حال حاضر چشم مسلمانان جهان به ایران مقتدر دوخته شده که با سربلندی و اقتدار در مقابل دشمنان اسلام و نظام ایستاده است و کوچکترین ترس و هراسی از دشمنان ندارد.

,

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه اهر، بر ضرورت ترویج فرهنگ و دستاوردهای انقلاب اسلامی در بین نوجوانان و جوانان تأکید کرد.وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کنار تمام دستاوردها و پیشرفت‌های عالی خود در حوزه‌های فرهنگی، علمی، سیاسی، نظامی و غیره، برخی مشکلات و نارسایی‌هایی دارد که موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرده است که لازمه حل این مسئله نیز حضور پرشور در انتخابات و انتخاب یک دولت کارآمد در سال ۱۴۰۰ که از جمله مطالبات مهم مقام معظم رهبری بوده و می‌تواند باعث حل برخی از مشکلات در کشور شود.

,

حجت الاسلام فاطمی ادامه داد: بر این اساس مردم شریف ایران در راستای اولین انتخابات ریاست جمهوری در گام دوم انقلاب و شکل گیری یک دولت کارآمد باید این نقیصه را با حضور پرشور و حداکثری خود به سرانجام رسانده و دولت منتخب نیز موجبات اعتماد و رضایتی مردم را فراهم نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه