اخبار داغ

استاندار خراسان شمالی خبر داد؛

۴۱۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه ای در بودجه ۱۴۰۰ برای استان خراسان شمالی مصوب شد

۴۱۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه ای در بودجه ۱۴۰۰ برای استان خراسان شمالی مصوب شد
محمدعلی شجاعی از رشد اعتبارات استان در بودجه سال‌جاری خبر داد و گفت: اعتبارات هزینه ای استان از ۲۵۶میلیارد تومان در سال گذشته امسال به ۴۱۶میلیارد تومان افزایش یافته که در رتبه چهارم کشوری به لحاظ رشد قرار داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی در دومین شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود:همچنین اعتبارات حوزه تملک و دارایی سال گذشته از ۵۸۰میلیارد تومان به ۱۸۷۷میلیارد تومان افزایش یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

شجاعی خاطرنشان کرد: با دستور محمدباقرنوبخت معاون رییس جمهور ؛ ۱۲۰میلیارد تومان اعتبار باقی مانده از سفر رییس جمهور به استان در هفته جاری تخصیص صددرصد می یابد.

,

وی افزود : باید اتمام پروژه های اولویت دار و مصوبات سفرهای شهرستانی در تمام شهرستانها در دستور کار قرار گیرد تا مردم سریع تر از منافع آن بهره مند شوند لذا تعریف پروژه جدید ممنوع است.

,

 شجاعی با بیان اینکه بارها از حوزه کشاورزی بعنوان پیشران اقتصادی استان یاد شده است، تصریح کرد: اجازه جابه جایی پروژه ها را نداریم زیرا سر فصل اصلی و مزیت نسبی شهرستانها به ویژه حوزه کشاورزی در اولویت است.

,

وی به شعار سال مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: همیشه یکی از اهداف اصلی ما مانع زدایی بوده و تسهیل این پروسه با صدور مجوزهای بی نام در استان صورت می گیرد.

,

 شجاعی از دستگاه های اجرایی همچون منابع طبیعی، شرکت توزیع برق و آبفای استان به دلیل کسب رتبه های برتر کشوری قدردانی کرد و افزود: کسب این عناوین به دلیل هم افزایی،همت و تلاش مدیران رقم خورده است.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه