اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه:

تدبیر حکیمانه رهبر انقلاب در بحث کمک های مومنانه بسیار گره گشا بود

تدبیر حکیمانه رهبر انقلاب در بحث کمک های مومنانه بسیار گره گشا بود
مرتضی مرادی در مراسم توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی در استان گفت: تدبیر حکیمانه رهبر انقلاب در بحث کمک های مومنانه بسیار گره گشا بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سرتیپ دوم پاسدار مرتضی مرادی امروز یکشنبه در حاشیه مراسم توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی، با اشاره به آغاز توزیع بسته‌های معیشتی توسط گروه‌های جهادی، سمن‌ها، خیریه‌ها و فعالان اجتماعی اظهار داشت: تدبیر حکیمانه رهبر انقلاب در بحث کمک های مومنانه بسیار گره گشا بود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: این یک الهام بود که به مرد الهی رسید تا در این شرایط سخت که عده‌ای گرفتار تحریم های ظالمانه آمریکا از یک‌سو و مشکلات کرونا از سوی دیگر هستند، قسمتی از بار مشکلاتشان کم شود.

وی خاطر نشان کرد: مردم این استان در کمک رسانی به محرومان و در جهت اجرایی کردن دستورات رهبر انقلاب اسلامی پیشقدم هستند و کارهای بزرگی انجام دادند.

سرتیپ دوم پاسدار مرادی گفت: به حمد خدا بر اساس تدابیر مقام معظم رهبری در سپاه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با مشارکت کمیته امداد، ستاد اجرایی حضرت امام(ره) و دیگر نهادها شکل گرفت و امروز به صورت هدفمند این کمک‌های مومنانه را به دست نیازمندان واقعی می رسانند.

وی بیان داشت: همانطور که امروز شاهدیم در این شرایط سخت عده‌ای فرامین مقام معظم رهبری را به خوبی اجرایی می‌کنند و امیدواریم که این کمک‌های مومنانه همچنان ادامه داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

طرح مواسات و همدلی یک طرح بسیار عظیم و اسلامی است

, طرح مواسات و همدلی یک طرح بسیار عظیم و اسلامی است, طرح مواسات و همدلی یک طرح بسیار عظیم و اسلامی است,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، آیت الله مصطفی علما امروز یکشنبه در حاشیه مراسم آغاز توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کرمانشاه، اظهار داشت: این طرح مواسات و همدلی یک طرح بسیار عظیم و اسلامی است که به دنبال فرامین مقام‌معظم رهبری شکل گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: چنین حرکت هایی که بر گرفته از روحیه از خودگذشتگی است باید افزایش یابد و تا بهبود اوضاع نیازمندان ادامه داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: این اقدام یک اقدام الهی است که توسط یک مرد الهی بیان شد و به دنبال آن یک شور و هیجان بی‌نظیری به صورت خودجوش از سوی اقشار مختلف مردم و خیرین در راستای کمک‌های مؤمنانه شکل گرفت.

آیت الله علما گفت: در طول این مدت ستاد اجرایی حضرت امام(ره) در سراسر ایران خوش درخشیدند و در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدامات قابل تقدیری انجام دادند.

وی بیان داشت: رسیدگی به مستمندان و نیازمندان یکی از ویژگی بارز مسلمانان است که در این شرایط باید از این فرصت استفاده کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه