اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

محرومیت‌زدایی، هدف اصلی بسیج سازندگی/ مدیریت جهادی سبب موفقیت می‌شود

محرومیت‌زدایی، هدف اصلی بسیج سازندگی/ مدیریت جهادی سبب موفقیت می‌شود
حجت الاسلام شاهرخی گفت: محرومیت زدایی، هدف اصلی بسیج سازندگی است و در هر جایی مدیریت جهادی باشد، موفقیت حاصل می گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در دیدار با جهادگران بسیج سازندگی اظهار داشت: بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری در سال ۷۹ تاسیس شد که این نهاد به دنبال سود نیست بلکه از مقدورات خود در مسیر محرومیت زدایی و توانایی های مادی و معنوی خود هزینه می کند و در این راستا بخشی از نیکوکاران هم همکاری دارند و از این طریق محرومیت زدایی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: بسیج سازندگی در این سالها خدمات برجسته ای ارائه داده که جوانانی با شوق و اشتیاق و با اخلاص برای خدمت رسانی به محرومان مشارکت می کنند که در این ۲۰ سال برای محرومیت زدایی، خدمات عمرانی، تولید و اشتغال تلاش های فراوانی دارند.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: مدیریت بسیج سازندگی، جهادی و انقلابی است و در هر جایی مدیریت جهادی باشد موفقیت حاصل شده است.

,

حجت الاسلام شاهرخی عنوان کرد: در مقطعی که دشمن به دنبال این است که نظام را ناکارآمد نشان دهد اما باید نشان دهیم که جمهوری اسلامی کارآمد است و این با توجه به مسائل فرهنگی، تعلیمی، عمرانی، اقتصادی، اشتغال، تولید امکان پذیر است.

,

وی با اشاره به تلاش جهادگران در ایام کرونا بیان کرد: در ایام کرونا نشان داده شد که با هم بودن می تواند بخش عظیمی از مشکلات را برطرف کند، در این ایام جوانان مومن و انقلابی به میدان آمدند و برای خدمت به هموطنان پیشقدم شدند، این در حالیست که در برخی از کشورها مشکلات عدیده ای با این ویروس رخ داده است.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: رهبری با تیزبینی و بصیرت عمق درون جامعه را شناسایی می کند و می داند چه جوانانی با چه روحیه ای حضور دارند که باید تلاش کرد روحیه مجاهدت همچنان در جامعه ترویج باشد.

,

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر ایجاد اشتغال جوانان گفت: اعتباری که در بودجه برای بسیج سازندگی معین شده باید تلاش کرد تا تخصیص یابد و برای ایجاد اشتغال نیز برنامه ریزی شود تا شادی را به درون خانواده ها برده و جوانان مشغول به کار شوند.

,

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال افزود: در سالی که به عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده باید معیارها متفاوت باشد و باید در این مدت تلاش کرد تا واحدهای تولیدی راکد، فعال شوند و هر ماه یا فصلی گزارش شود که برای کارگاه های تعطیلی و فعالیت مجدد آنها چه اقداماتی صورت گرفته است.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: باید مسیر برای فعالیت هر چه بیشتر بسیج سازندگی فراهم شود تا با کار مضاعف هم در محرومیت زدایی در روستاها عمل کنند و هم در حاشیه شهرها خدمت رسانی نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه