اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی لرستان:

توزیع ۲۱۹ هزار بسته معیشتی در لرستان/ ۳۲۷ منزل مسکونی برای محرومان احداث شد

توزیع ۲۱۹ هزار بسته معیشتی در لرستان/ ۳۲۷ منزل مسکونی برای محرومان احداث شد
جهانبخش گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۱۹ هزار بسته معیشتی در استان توزیع شده است، همچنین سال گذشته ۳۲۷ منزل برای محرومان احداث شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سرهنگ احسان جهانبخش ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: بسیج سازندگی یکی از نهادهایی است که امام خامنه ای در سال ۷۹ تاسیس کرد و با تاسیس این نهاد گروه های جهادی برای خدمت رسانی وارد میدان شدند که هدف اصلی محرومیت زدایی در مناطق روستایی و حاشیه شهرها بود که به بسیج سازندگی واگذار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: هم اکنون ۲۹۰۰ گروه جهادی در استان با جمعیت ۳۰ هزار نفر جوان انقلابی در عرصه های مختلف مانند سیل و زلزله، فرهنگی و هر جایی که نیاز بوده همکاری لازم را داشته اند.

,

مسئول بسیج سازندگی لرستان تصریح کرد: در استان ۶۳۳ صندوق قرض الحسنه با ۲۷ هزار اعضا وجود دارد که بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان سرمایه مردمی این صندوقهاست که در سال گذشته ۳۴۰ شغل توسط همین صندوقها در استان ایجاد شد.

,

جهانبخش عنوان کرد: همچنین سال گذشته ۲۰ میلیارد تومان بنیاد علوی برای ایجاد اشتغال در استان در نظر گرفته که با این میزان ۳۸۰ شغل ایجاد خواهد شد.

,

مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به اقدامات عمرانی تصریح کرد: سال گذشته ۳۲۷ واحد مسکن کمیته امداد تکمیل و واگذار شد و هم اکنون نیز ۹۵ واحد را شروع کردیم که بعد از تکمیل واگذار شد.

,

جهانبخش عنوان کرد: همچنین در اقدامات عمرانی ۲۳ کیلومتر کانال آب بر کشاورزی آغاز شده تا مشکلات در حوزه آب و کشاورزی برطرف شود.

,

وی با بیان اینکه در اجرای رزمایش های کمک مومنانه از پارسال تاکنون ۲۱۹ هزار بسته معیشتی توزیع شده است،گفت: علاوه بر این ۶۸۸ جهیزیه، ۲۷ هزار لوازم التحریر، یک میلیون و ۴۰۰ هزار ماسک، ۳۴۰هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع شده است، همچنین از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۱۱۷ هزار پرس غذای گرم تهیه و توزیع شده است.

,

مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تصریح کرد: تاکنون ۱۱۳ زندانی از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

,

جهانبخش خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۱۰ میلیارد تومان تاکنون در رزمایش کمک مومنانه در استان هزینه شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه