اخبار داغ

فرمانده ناجا:

باید برای تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی تلاش کنیم

باید برای تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی تلاش کنیم
فرمانده نیروی انتظامی گفت:‌ باید برای تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی تلاش کنیم و برنامه‌ریزی و اهداف ما در مسیر تحقق این مهم شکل بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین اشتری روز یکشنبه در دیدار با اساتید دانشگاه علوم انتظامی امین اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی امام خمینی (ره) درود و رحمت می فرستیم و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت گرامی می داریم و آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی برای فرماندهی معظم کل قوا مدظله العالی داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: یاد و خاطره استاد بزرگوار شهید آیت الله مرتضی مطهری را گرامی می داریم؛ استاد بزرگواری که امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص فضائل این شهید بزرگوار بیانات بسیار حکیمانه و زیبایی را ارائه کردند.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی همزمان با ۱۲ اردیبهشت ماه و در گرامی داشت هفته معلم یادآور شد: معظم له طی این فرمایشات نیز به فضائل علمی، اخلاقی، جهادی و انقلابی شهید مطهری اشاراتی داشتند؛ این شهید بزرگوار برکات زیادی را برای کشور و انقلاب داشتند و سلسله سخنرانی ها و متون و کتب ایشان در هر زمانی قابل بهره برداری است.
,
 
,
سردار اشتری با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری آیین تجلیل از مقام معلم به ویژه سردار لطفعلی بختیاری فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین ادامه داد: هفته پاسداشت مقام معلم را به همه اساتید، معلمان، مربیان ، اعضای علمی دانشگاه و مراکز آموزشی نیروی انتظامی تبریک می گویم و آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای یکایک شما عزیزان و خانواده های محترمتان دارم.
,
 
,
این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه اهمیت و جایگاه معلمی و تدریس بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: در فرمایشات ائمه معصومین و علمای بزرگ نیز بارها و بارها به این جایگاه و مقام رفیع اشاره شده است؛ شما اساتید بزرگوار و معلمان و مربیان دلسوز باید قدر جایگاه خود را بدانید و آگاه باشید که مسئولیت سنگینی بر دوش دارید.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به رسالت خطیر و تاثیرگذار اساتید و معلمان، خطاب به حضار گفت: به همان اندازه که ماموریت های نیروی انتظامی در کشور اهمیت دارد، نقش شما هم در تربیت و پرورش نیروهای انقلابی، متعهد، متخصص و دلسوز موثر است.
,
 
,
سردار اشتری یادآور شد: نیروی انتظامی حافظ امنیت مردم، نظم در جامعه و ارزش ها و دستاوردهای انقلاب می باشد و این مسئولیت بی بدیلی است، چه بسا در کشور هیچ سازمانی تنوع و گستردگی ماموریت های ناجا را ندارد.
,
 
,
عالی ترین مقام ارشد انتظامی کشور اضافه کرد: نیروی عظیم انتظامی در اقصی نقاط کشور ماموریت های گسترده و در عین حال مسئولیت خطیر و حساسی دارد، بنابراین لازم است که نهادی با این عظمت و تاثیرگذاری در امنیت کشور، نیروهای شایسته ای برای خدمت به مردم و نظام داشته باشد و تحقق این مهم به دست توانمند شما اساتید و معلمان دلسوز ممکن می شود.
,
 
,
وی افزود: باید برای تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی تلاش کنیم و برنامه ریزی و  اهدافمان در مسیر تحقق این مهم شکل بگیرد.
,
 
,
سردار اشتری گفت: نیروی انسانی بالاترین سرمایه ما است و از آنجایی که ما بیش از آنکه یک مجموعه تجهیزات محور باشیم، انسان محور هستیم، بنابراین بایستی بر تربیت و پرورش نیرو و همکارانی با روحیه ولایی، انقلابی، جهادی و حرفه ای تلاش کنیم.  
,
 
,
این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اهمیت عضویابی به جای عضوگیری در فرآیند جذب و گزینش تصریح کرد: شایسته است که از بین جوانان، بهترین ها را برای خدمت در نیروی عظیم انتظامی برگزینیم، جوانانی با روحیه ولایی، انقلابی ، مخلص، متعهد و دلسوز مردم می توانند به تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی کمک کنند و از طرفی شأن، منزلت و جایگاه ناجا را ارتقاء دهند.
,
 
,
وی با بیان اینکه روند پیشرفت و امیدبخشی در دانشگاه علوم انتظامی امین و مراکز آموزشی ناجا را شاهد هستیم، یادآور شد: خوشبختانه طی سال های اخیر با اقداماتی چون اجرای طرح تحول، شاهد رشد و پیشرفت مراکز علمی و دانشگاهی نیروی انتظامی هستیم و در شرایطی که شاهد شیوع ویروس همه گیر کرونا هستیم نه تنها آموزش در دانشگاه علوم انتظامی امین و مراکز علمی کاربردی ناجا تعطیل نشد، بلکه با تاکید بر صیانت از سلامت فراگیران و دانشجویان، روند آموزش به بهترین نحو پیش رفت، هر چند که زحمات بیشتری بر دوش اساتید تحمیل شد، اما شاهد بودیم که اساتید دلسوز، با انگیزه و علاقه خدمت را ادامه دادند.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه امروز دانشگاه علوم انتظامی امین و مراکز علمی کاربردی نیروی انتظامی به عنوان یک مرجع مطرح هستند و در واقع وجود ۱۳ هزار صندلی دانشکده های علمی کاربردی نیروی انتظامی در سراسر کشور، ظرفیت عظیمی برای همه نیروهای مسلح می باشد.
,
 
,
سردار اشتری با بیان اینکه باید روند رشد را شتابان پیش برویم، بر لزوم اثربخشی اقدامات تاکید کرد و افزود: دانش افزایی باید به ارتقاء مهارت ها بینجامد در واقع باید فرآیند دانش افزایی به صورت کاربردی و عملیاتی مشهود شود.
,
 
,
وی اضافه کرد: علاوه بر ارتقاء کیفیت بخشی بر متون و محتوای ارائه شده در دانشگاه ها و مراکز آموزشی ناجا، بایستی شایسته گزینی در جذب اساتید و معلمان و مربیان را به جد دنبال کنیم.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی آشنایی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین و مراکز علمی کاربردی ناجا با فرهنگ سازمانی را از وظایف جدی و خطیر اساتید و معلمان برشمرد و یادآور شد: اگر دانشجویان پای کار باشند، بهترین اساتید را برگزینیم و محتوای آموزشی به روز و با کیفیت باشد و در کنار آنها ارزیابی های دقیقی از روند و فرآیند آموزش داشته باشیم، به بهترین دستاورد و خروجی می رسیم.
,
 
,
وی با بیان اینکه «اصلاح فرآیندها» یکی از اولویت های ۱۶ گانه در سال جاری است، بر لزوم بازنگری به فرآیند آموزش به منظور کسب دستاوردهای روزافزون تاکید کرد و گفت: باید بهترین فارغ التحصیلان را از نظر علمی و اخلاقی داشته باشیم؛ کسانی که از دانشگاه علوم انتظامی امین و دانشکده های علمی کاربردی ناجا فارغ التحصیل می شوند باید برای خانواده و جامعه الگو باشند.
,
 
,
سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه همواره پذیرای نقطه نظرات اعضاء هیئت علمی، اساتید، معلمان، مربیان و دانشجویان عزیز هستم، به ماموریت نیروی انتظامی در تامین امنیت انتخابات اشاره کرد و افزود: ان شاء الله شاهد حضور پرشور و مشارکت حداکثری همه مردم در انتخابات پیش رو خواهیم بود.
,
 
,
وی افزود: نیروی انتظامی نیز برای تامین امنیت انتخابات چون ادوار گذشته از همه ظرفیت و توان خود بهره می برد .
,
 
,
سردار اشتری خطاب به اساتید، معلمان و مربیان گفت: شما عزیزان سرمایه های عظیم ما هستید و خوشبختانه شاهدیم که اساتید و معلمان خوب، متدین، دلسوز و با دانشی در دانشگاه علوم انتظامی امین و دانشکده های علمی کاربردی ناجا مشغول فعالیت هستند و بنده به سهم خود از زحمات تک تک شما عزیزان قدردانی می کنم، امیدوارم که همه ما برای بهتر شدن انجام وظیفه، تلاش روزافزون کنیم و سرمایه صدیقی برای مقام معظم رهبری مدظله العالی باشیم.
,
 
,
پیش از سخنان فرمانده ناجا، سردار لطفعلی بختیاری فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین، سردار حبیب اله جان نثاری معاون تربیت و آموزش ناجا و دکتر حسن بختیاری رئیس مراکز علمی کاربردی ناجا به ارائه گزارشی از روند فعالیت های آموزشی و دانشگاهی پرداختند.
,
 
,
تجلیل از خانواده استاد شهید خلبان سرگرد علی عبدی بخشی از مراسم بود و همچنین از برترین های آموزش نیز تقدیر شد.
,
 
,
انتهای پیام
,

 منبع: ایرنا
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه