اخبار داغ

حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با دانا:

دولت به دنبال تصویر سازی غلط از مذاکرات وین است/ مذاکرات تاکنون هیچ دستاوردی نداشت

دولت به دنبال تصویر سازی غلط از مذاکرات وین است/ مذاکرات تاکنون هیچ دستاوردی نداشت
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و تیم مذاکره کننده تلاش می کنند که به این مذاکرات تصویر غیر واقعی بدهند در حقیقت چیزی را به جامعه القا می کنند که واقعیت ندارد و صورتی نادرست از مذاکرات است.
[

«حسینعلی حاجی دلیگانی»، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با بیان اینکه برای مذاکرات وین می توان دو تصویر واقعی و ساختگی را متصور شد گفت: تصویر واقعی این است که مذاکرات تا این لحظه به هیچ نتیجه ای نرسیده و شکست خورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه آمریکا قصد دارد تحریم های ظالمانه علیه ملت را دسته بندی کند ادامه داد: براساس این دسته بندی بخشی از تحریم ها غیر قابل مذاکره خواهد بود، دسته ای قابل لغو موقت و بخشی هم قابل مذاکره خواهد بود.

,

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه واقعیت دیگر مذاکرات وین این است که دیدگاه بایدن با ترامپ هیچ تفاوتی ندارد عنوان کرد: عملکرد روسای جمهور آمریکا چه در دوران دموکرات ها و چه در دوران جمهوری خواهان سیاست ثابتی علیه ملت ایران است، تحریم های سایبری، موشکی، هسته ای و حقوق بشری بهانه ای است که هر دو دیدگاه در ایالات متحده نسبت به آن موضع یکسانی دارند.

,

نماینده مردم شاهین شهر با اشاره به اینکه روی دیگر این مذاکرات تصویر ساختگی یا در حال شکل دهی است عنوان کرد: دولت و تیم مذاکره کننده تلاش می کنند که به این مذاکرات تصویر غیر واقعی بدهند در حقیقت چیزی را به جامعه القا می کنند که واقعیت ندارد و صورتی نادرست از مذاکرات است.

,

حاجی دلیگانی با اشاره به اینکه دولت با این سیاست در اذهان عمومی امیدآفرینی کاذب می کند تا در ذهن مردم این مسئله شکل بگیرد که تحریم ها لغو شده است تصریح کرد: دولت از آنچه نتیجه نگرفته است بزرگنمایی می کند؛ تنها دستاورد مذاکرات تا این لحظه این بوده که دو کمیته در این خصوص تشکیل شود در حالی که تشکیل کمیته به تنهای اثری بر روند مذاکرات نخواهد داشت.

,

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه روحانی در سال 92 می گفت 30 درصد مشکلات کشور ناشی از تحریم ها و 70 درصد آن ناشی از سوء مدیریت در داخل کشور است عنوان کرد: امروز دولت به گونه ای القا می کند که 90 درصد مشکلات معیشتی و سلامتی مردم تحت تاثیر تحریم هاست و تنها 10 درصد آن متاثر از عملکرد دولت است.

,

وی ادامه داد: در موضوع پذیرش ایده های ایرانی برای تولید کیت های آزمایشگاهی و داروهای ضد کرونا دولت مانع بود به طوری که ستاد اجرایی می توانست 6 ماه زودتر این واکسن را تولید کند اما دولت روند کار را مانع شد یا در مقوله معیشت مردم، برای تامین مرغ مورد نیاز مردم منابع لازم سال گذشته تامین شده بود اما به موقع نهاده ها وارد و توزیع نشد و پیگیری هم صورت نگرفت که باعث شد مرغ کمیاب و صف های طولانی شکل بگیرد.

,

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با اشاره به اینکه دولت مقصر اصلی تحرم ها را تحریف می کند گفت: مقصر اصلی تحریم ها آمریکاست اما دولت در داخل کشور به دنبال مقصر می گردد، آمریکا را رها کردند و در داخل انگشت اتهام خود را به سمت کسانی دراز کردند که می گویند باید همه تحریم ها لغو شود؛ به جای بیان این واقعیت که بعد از فتنه 88 این حجم از تحریم ها به کشور تحمیل شد واقعیت را تحریف کرده و به مردم آدرس اشتباه می دهند.

,

حاجی دلیگانی با اشاره به اینکه دولت در حال ساختن یک چهره نادرست و کاذب از مذاکرات است عنوان کرد: دولت همانطور که برجام را با عجله و شتاب زده امضا کرد می خواهد با شتاب زدگی تا زمانی که دولت سر کار است مذاکرات وین را هم به اتمام برساند هر چند از این مذاکرات هم نتیجه ای دریافت نکنند.

,

انتهای پیام/ک

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه