اخبار داغ

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس خبر داد؛

عدالت خواهی و ضدفساد بودن مهمترین ویژگی‌های یک رئیس جمهور اصلح/ مردم فریب نیرنگ لیبرال‌ها را نخورند

عدالت خواهی و ضدفساد بودن مهمترین ویژگی‌های یک رئیس جمهور اصلح/ مردم فریب نیرنگ لیبرال‌ها را نخورند
حجت الاسلام موسی غضنفر آبادی گفت: یکی از مهم ترین خصوصیت هایی که رئیس جمهور باید داشته باشد عدالت خواهی و ضد فساد بودن است؛ در گذشته های دور و نزدیک افرادی را دیدیم که متاسفانه اقداماتی انجام دادند که باعث یأس و نا امیدی مردم شد و دشمن هم خیلی از این موضوعات سوء استفاده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام موسی غضنفر آبادی در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان با اشاره به ویژگی ها و شاخص های رئیس جمهور اصلح، اظهار کرد: بهترین ویژگی ها و  شاخصه های رئیس جمهور اصلح را مقام معظم رهبری بار‌ها اعلام کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس تصریح کرد: برخی بعد از قرار گرفتن در مسئولیت به دلیل اینکه شانه خالی کنند از بار مسئولیت مهم ریاست جمهوری، جو سازی می کنند که رئیس جمهور تدارکاتچی است و اختیاراتی ندارد که این جمله یا از روی بی مسئولیتی، یا از روی بی اطلاعی و غرض ورزی گفته می شود.

,

وی افزود: یکی از مهم ترین خصوصیت هایی که رئیس جمهور باید داشته باشد عدالت خواهی و ضد فساد بودن است در گذشته های دور و نزدیک افرادی را دیدیم که متاسفانه اقداماتی انجام دادند که باعث یأس و نا امیدی مردم شد و دشمن هم خیلی از این موضوعات سوء استفاده کرد.

,

غضنفر آبادی ابراز کرد: با عملکرد اتو کشیده نمی‌شود کار کرد، باید کسی رئیس جمهور باشد که به جای اینکه درگیر ظواهر باشد  به مشکلات مردم برسد و کار جهادی و انقلابی انجام دهد.

,

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس عنوان کرد: برخی افراد متاسفانه حل تمام مشکلات را به برجام گره زده اند و از توانمندی های داخلی غفلت کردند.

,

وی با اشاره به اینکه باید به جوانان اعتماد کرد، افزود: جوان یک نیروی پر توان و قدرتمند است که می‌تواند خیلی از مشکلات را حل کند؛ باید جوانان را باور داشت و توسط آنها نقش آفرینی کرد.

,

غضنفر آبادی با بیان اینکه رئیس جمهور باید مردمی باشد، یعنی خودش را جدای از مردم نداند، خاطر نشان کرد: رئیس جمهور در کنار مردم باشد، درد و مشکلات مردم را حس کند و نگوید من از داخل ماشین مردم را نگاه کردم و دیدم شاد هستند.

,

نماینده مردم شرق استان کرمان تصریح کرد: رئیس جمهور باید نسبت به مشکلات اقتصادی درک درستی داشته باشد و بر این عقیده باشد که از نیروهای سالم و با تجربه دلسوز و وفادار به خون شهدا استفاده کند نه به دنبال جناح بازی و حزب بازی که واقعاً همه خدمات را خفه می کند و کار و اقداماتی صورت نمی‌گیرد.

,

وی با بیان اینکه مردم دقت کنند در انتخاب چرا که انتخاب خوب نتیجه خوب دارد و انتخاب بد نتیجه  بد، اظهار کرد: مردم فریب و نیرنگ قشر لیبرال مورد حمایت آمریکا و اسرائیل را نخورند.

,

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس در خاتمه تصریح کرد: اولویت اصلی رئیس جمهور آینده باید به فوریت حل مشکلات اقتصادی و اشتغال باشد و با این کار مردم باور می کنند که می شود کار کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه