اخبار داغ

دبیر شورای ائتلاف استان سمنان:

افراد کارآمد و دلسوز مردم مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستند

افراد کارآمد و دلسوز مردم مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستند
همت هادیان با اشاره به تشکیل شورای ائتلاف انقلاب در استان سمنان، گفت: با آغاز فعالیت شورا بیش از ۲ هزار نفر نیروهای انقلابی در این شورا ساماندهی شدند که مجلس انقلابی یازدهم اولین نتیجه ائتلاف انقلابیون بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از مرآت؛ همت هادیان، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت درباره این شورا گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی متشکل از احزاب و شخصیت های حقیقی اثرگذار، انقلابی و کارآمد در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی تشکیل و سال ۹۸ در استان شروع به کار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت, خبرنگار مرآت,

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان با بیان اینکه اولین نتیجه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان، تشکیل مجلس انقلابی بود، افزود: اولین فعالیت جدی شورای ائتلاف استان، انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۹۸ بود که به لطف خداوند متعال نتایج خوبی به دست آمد و مردم به لیست شورای ائتلاف در سطح استان اعتماد کرده و اقبال خوبی نشان دادند و نمایندگان انقلابی، دلسوز و فعال وارد مجلس شورای اسلامی شدند.

,

هادیان از فعالیت این شورا در تمام شهرستان های استان خبر داد و تصریح کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان در هر ۸ شهرستان استان سمنان فعال و در حال حاضر در حال ساماندهی مجمع عمومی شورای ائتلاف استان بوده و تا امروز بیش از ۲۰۰۰ نفر از نیروهای متدین، انقلابی، کارآمد و موثر در مجمع عمومی شورای ائتلاف ثبت نام کردند و این شورا به مرحله تکمیل و پایش رسیده است.

,

 وی با بیان اینکه در این مرحله ثبت نام بیش از یک سوم جمعیت را بانوان و جوانان تشکیل می‌دهند، گفت: از دل مجمع عمومی، مجمع منتخب برای انتخاب نهایی شورای ائتلاف شهرستان ها در سامانه صورت خواهد گرفت و همه ثبت نام کنندگان در مجامع عمومی در کانون های قشری و تخصصی ۴۰ گانه  در سطح شهرستانهاساماندهی خواهند شد و تلاش می شود از ظرفیت همه نیروهای دلسوز، متدین و انقلابی در جهت پیشبرد شورا و کمک به مردم استفاده کرد. 

,

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان با اشاره به اولویت های این ائتلاف در عرصه فعالیت سیاسی اظهار کرد: اولویت اول و مهم شورای ائتلاف حفظ وحدت و انسجام نیروهای انقلابی، ارزشی و دلسوز نظام و رهبری و مهمتر از آن تلاش در جهت افزایش مشارکت در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

,

 هادیان درباره برنامه های شورای ائتلاف در موضوعات مهم سیاسی پیش روی کشور توضیح داد: در بحث شورای اسلامی شهر و روستا برنامه ریزی توسط شورای ائتلاف شهرستان ها و با نظارت و تایید شورای ائتلاف استان انجام و بر اساس شرایط و مقتضیات شهرستان ها تصمیم گیری خواهد شد.

,

وی  با بیان اینکه در حال حاضر شاخص ها و ضرورت ها برای انتخابات شوراهای شهر در شهرستان ها مشخص شده است، گفت: قطعاً با تصمیمات شورای ائتلاف شهرستان ها و نظارت و تایید شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان افراد کارآمد، دلسوز، متخصص و متعهد برای خدمت به مردم و شهرها انتخاب خواهد شد و در زمان مقتضی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه