اخبار داغ

گزارشی از چالشی به نام «کچلی»؛

سرایت اصل "بُکُش و خوشگلم کن" به آقایان!/ طاسی بهتر است یا کاشت مو!؟

سرایت اصل "بُکُش و خوشگلم کن" به آقایان!/ طاسی بهتر است یا کاشت مو!؟
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که مقابل آئینه قرار گرفته باشید و احساس کنید موهای‌تان یکی بود - یکی نبود، شده است! حقیقتا دیدن جای خالی موهایی که روزگاری ابهت چهره بود، در هر سنی که باشید دردناک است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ مو یکی از مهم‌ترین عوامل جذابیت در چهره افراد است؛‌ اما نگهداری و مراقب از مو نیازمند اقداماتی است که چنانچه فرد به درستی آن را رعایت نکند مو به مرور دچار ریزش و با گذشت زمان فرد دچار طاسی در برخی قسمت ها و یا تمام سر خود می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

ریزش مو و طاسی با هر علتی که پدید آید، می تواند علاوه بر زیبایی ظاهری و سلامت جسمانی، بر وضعیت روانی و موقعیت اجتماعی افراد تاثیر منفی داشته باشد. این تاثیرات در افرادی که در حیطه‌های نمایشی، مد و زیبایی مشغول به کار هستند می‌تواند چندبرابر باشد.

,

کاشت مو روشی است که با استفاده از آن موهای از دست رفته را مجدداً بازگرداند. افراد مختلف برای کاشت مو روش های مختلفی را انتخاب می کنند و در کنار همه این ها دل نگرانی های فراوانی در خصوص عوارض جانبی این اقدام نیز دارند و همچنین سوالات مختلفی که در ذهن هر انسان برای نوع کاشت پیش می آید قدرت تصمیم گرفتن را سخت می کند.

,

کاشت مو تنها روش بازگرداندن موهای از دست رفته

, کاشت مو تنها روش بازگرداندن موهای از دست رفته, کاشت مو تنها روش بازگرداندن موهای از دست رفته,

سارا اسکون تکنسین کاشت مو در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص روش های کاشت مو سر گفت: تنها روش بازگرداندن موهای از دست رفته کاشت مو است اما این اقدام می تواند برای هر انسانی مثل دیگر اقداماتی که برای زیبا سازی انجام می دهیم عوارضی را نیز به همراه داشته باشد.

,

اسکون با اشاره به انواع کاشت های مختلف مو در کشور تشریح کرد: روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد اولین روش معروف است به FUT که با استفاده از این روش نواری از پشت سر از بک گوش تا گوش برش داده می شود وبرداشت از این قسمت صورت می گیرد و گرافت های مو از این قسمت ها جدا شده و در قسمتی که ریزش در آن صورت گرفته است کاشت می شود.

,

این تکنسین کاشت مو در باره روش دوم کاشت مو عنوان کرد:  در روش FIT دیگر نیاز به برش سر نمی باشد و موها به صورت پراکنده از سر برداشت شده و در قسمت های طاس سر کاشت می شود.

,

وی با اشاره به عوارض این دو روش اظهار کرد: در روش های FIT,FUT به علت سرم های تزریقی، بعد از کاشت فرد دچار تورم های پیشانی و دور چشم می شود.

,

اسکون تصریح کرد: عفونت یکی از عوارض کاشت به روش FUT است چراکه در این روش فلپ برداری از پشت سر صورت می گیرد فرد متقاضی پس از کاشت مو چنانچه نکات بهداشتی را رعایت نکند دچار عفونت در قسمت پشت سر خود خواهد شد.

,

عوارض ناشی از بیهوشی در روش FUT

, عوارض ناشی از بیهوشی در روش FUT, عوارض ناشی از بیهوشی در روش FUT,

محمد جعفرآبادی متخصص بیهوشی نیز در گفتگو با خبر نگار مرآت بیان کرد: یکی از عوارض کاشت مو که در روش ملقب به FUT موجود است مشکلاتی است که پس از بیهوشی رخ می دهد در این روش به دلیل شکافتن سر نیاز به بیهوشی کامل است که بیهوشی در بعضی افراد مشکلاتی را ایجاد می کند.

,

جعفرآبادی با اشاره به بی حسی و احساس مورمور شدن در افراد تصریح کرد: این عوارض به دلیل استفاده از داروهای بی حسی وبی هوشی است که استفاده می شود.

,

باید یاد آور شد که این دست از موارد برخی از عوارض کاشت مو در این دو روش بوده موضوع کاشت مو با روش FUT آغاز و با روش FIT ادامه پیدا کرده است و روز به روز روش های جایگزین وارد شده و روش های قبلی منسوخ می شود.

,

اما متاسفانه شاهد این هستیم که از روش های منسوخ شده برای کاشت مو استفاده می شود که با درمان اشتباه نتایج مطلوبی را برای متقاضین به همراه ندارد و تنها بخاطر ارزان بودن و تبلیغات سوء نظیر کاشت موی ارزان افراد را به سمت خود جذب می کنند که نارضایتی ها را به همراه دارد.

,

کاشت 14هزار تار مو در یک مرحله با روش SUT

, کاشت 14هزار تار مو در یک مرحله با روش SUT, کاشت 14هزار تار مو در یک مرحله با روش SUT,

نگین محمدی تکنسین کاشت مو در گفتگو با مرآت درباره روش های نوین کاشت مو گفت: در حال حاضر SUT بهترین و جدیدترین روش کاشت مو است که فقط در کلینیک های تخصصی پیشرفته انجام می شود.

,

تکنسین کاشت مو تصریح کرد: از دیگر ویژگی های روش کاشت مو SUT نداشتن دوران نقاهت و عوارض پس از کاشت است این عامل باعث شد که روش های پیشین منسوخ شود و طرفداران خود را از دست بدهد.

,

وی در خصوص دوران نقاهت کاشت مو تشریح کرد: در روش های FITوFUT حداقل به مدت دو هفته باید استراحت صورت پذیرد ولی در این روش بلافاصله می توان به زندگی عادی خود بازگردد.

,

محمدی خاطر نشان کرد: افرادی که دچار طاسی سر یا ریزش موی شدید هستند می توانند از این روش برای کاشت موهای خود استفاده کنند البته داشتن بانک موی مناسب از اهمیت بالایی در این روش از کاشت مو برخوردار است.

,

بنابراین گزارش، افراد باید در انتخاب نوع کاشت و کلینیک های کاشت مو دقت لازم را داشته باشند تا با روش استاندارد و خوب کاشت موی خود را انجام دهند و از موهای خود لذت ببرند و عوارض ناشی از این اقدام افراد را دچار مشکلات بعدی نکند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه