اخبار داغ

سرپرست استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر:

سفر در تعطیلات عید فطر موجب گسترش کرونا می شود/لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف

سفر در تعطیلات عید فطر موجب گسترش کرونا می شود/لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف
علی شعبانی گفت: مسافرت و دید و بازدید در تعطیلات عید سعید فطر ممنوع بوده و شهروندان ایرانشهری تا حد امکان از حضور در اجتماعات به صورت‌ جدی پرهیز کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی شعبانی، سرپرست معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، بیان کرد: بر اساس پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی و با توجه به شرایط قرمز شهرستان های پیرامون و تصمیم ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونای این منطقه، با هدف حفظ سلامت عمومی و پیشگیری مردم از ابتلاء به این ویروس به ویژه انواع جهش یافته شایع شده، کلیه صنوف غیر ضروری تا بیست و پنجم اردیبهشت ماه تعطیل خواهند بود.

وی افزود: فقط اصناف ضروری چون داروخانه ها، نانوایی ها، سوپرمارکت ها و میوه و تره بار در ایرانشهر باز هستند و به مردم خدمات ارائه می دهند.

فرماندار ایرانشهر با تاکید بر ماندن شهروندان عزیز در منزل، درخواست کرد از تردد غیر ضروری در سطح شهر و روستاهای اطراف جدا خودداری کنند.

وی تصریح کرد: در روزهای اخیر شاهد این مسئله بودیم که آمار مبتلایان به کرونا شیب صعودی داشت و برای بسیاری از افراد جامعه از جمله کادر درمان مسئله‌ساز شده و از سوی دیگر، هر روز بعد تازه‌ای از این ویروس ناشناخته کشف می‌شود طوری که در جدیدترین یافته‌های علمی به این نتیجه رسیدند که استفاده از ماسک می‌تواند، سلامت افراد را تا حد زیادی تضمین کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از آن جا که رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برای تمامی اصناف و به‌ منظور حفظ سلامتی خود و مردم الزامی بوده و پروتکل‌های بهداشتی مختص هر صنف به واحدهای صنفی ابلاغ شده، شهروندان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل‌ها از سوی صنوف گزارش خود را از طریق سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت و سامانه ۱۲۴ وزارت صمت ثبت کنند تا در اسرع وقت از طریق بازرسان موضوع مورد بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه