اخبار داغ

مشاوره فرهنگی رسانه ای فرمانده کل سپاه:

ایجاد دوقطبی میدان و دیپلماسی برای معرفی کاندیدا بود/ ظریف با منطق سست غرب‌گرایانه از چشم مردم افتاد

ایجاد دوقطبی میدان و دیپلماسی برای معرفی کاندیدا بود/ ظریف با منطق سست غرب‌گرایانه از چشم مردم افتاد
مقدم فر با اشاره به ایجاد دوقطبی میدان ـ دیپلماسی برای معرفی کاندیدا گفت: وقتی آقای ظریف با منطق سست غرب‌گرایانه در برابر قهرمان ملی ایران صحبت کرد از چشم مردم افتاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حمیدرضا مقدم‌فر، مشاور فرهنگی رسانه ای فرمانده کل سپاه صبح امروز در نشست مجازی با بسیجیان خراسان رضوی اظهار کرد: در انتخابات امسال شرایط ویژه ای داریم، انتخابات همواره فراتر ار یک انتخابات بوده است و صحنه انتخابات صحنه هماوردی است و همیشه دشمن تلاش داشته در انتخابات اهدافی را پیش ببرد و فرصت های دشمن برای ما تهدید است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه فرصت هایی مانند انسجام ملی، بازدارندگی و و حدت ملی را در انتخابات دنبال می کنیم افزود: در انتخابات پیش رو سه هدف دشمن دارد که در مقابل آن سه هدف ما است و عبارتند از اینکه رئیس جمهوری انتخاب شود که غربگرا باشد و در امتداد همین دولت کنونی باشد، هدف دوم کاهش مشارکت در انتخابات است و هدف سوم ناامنی در انتخابات را دنبال می کنند.

,

دوگانه های مجازی و حقیقی تا انتخابات

, دوگانه های مجازی و حقیقی تا انتخابات,

این کارشناس مسائل استراتژیک ضمن تأکید بر این مطلب که طی انتخابی پر شور و دارای امنیت در مقابل باید دولت جوان حزب اللهی و وانقلابی انتخاب شود گفت: امروز با دوگانه های مجازی و دوگانه های حقیقی روبرو هستیم؛ دوگانه های حقیقی این است که طرفی در پی تحول و تغییر در دستگاه اجرایی است چراکه مردم آسیب دیدند و بیش از 70 درصد از ناتوانی مربوط به دستگاه اجرایی بوده و باید مسائل مردم حل شود و نیازمند نگاه تحولی و انقلابی و حل مسائل مردم هستیم و نگاهی دیگر در پی استمرار این وضعیت در امتداد دولت روحانی است.

,

وی افزود: دوگانه های مجازی که از دل عملیات روانی و ادراکی ایجاد می شود مانند طرفداران و مخالفان جنگ است که مردم را فریب می دهند و بعدا مردم متوجه شدند اما امروز دوگانه های مجازی که اخیرا در دستور کار قرار گرفت شکست خورد.

,

ایجاد دوقطبی میدان دیپلماسی برای معرفی کاندیدا

, ایجاد دوقطبی میدان , , دیپلماسی برای معرفی کاندیدا,

مقدم‌فر با بیان این که در جریان مذاکرات وین که نظام با شروطی پذیرفته بود و فردی مخالف نبود ادامه داد: جریانی که در پی ایجاد دوقطبی است در پی اعلام قهرمان است تا بشود کاندیدا و آن قهرمان دو قطبی میدان – دیپلماسی اقای ظریف بود.

,

وی افزود: نسبت به دولت و جبهه اصلاحات نفرت عمومی ایجاد شده است لذا بنا بود آقای ظریف کاندیدا شود چراکه امروز سازمان رأی ندارند.

,

مشاوره فرهنگی رسانه ای فرمانده کل سپاه تصریح کرد: تعریف دو قطبی میدان- دیپلماسی با هدف قهرمان سازی از چهره اقای ظریف ایجاد شد و در این راستا او باید اعلام کند برجام موفق بود و درست است که دولت ناکارامد بود ولی من نقش نداشتم و در برابر شهید سلیمانی توجیه در برابر ناکارآمدی دولت ایجاد کند تا از مردم رأی بگیرد، در همین راستا همزمان مذاکرات وین انجام و گشایش موقت در تحریم ها ایجاد شود اما اشتباهی رخ داد و موجب شکست سناریو شد.

,

اشتباه محاسباتی در دوگانه میدان-دیپلماسی

, اشتباه محاسباتی در دوگانه میدان-دیپلماسی ,

وی با اشاره به اینکه طرف مقابل محبوبیت حاج قاسم سلیمانی را در محاسبات خودشان درست ندیدند و تصور داشتند مردم احساساتی شدند و دیگر تمام شد شهید سلیمانی افزود: قهرمان ملی در برابر حاج قاسم تغییر نکرد و اشتباه محاسباتی کردند چراکه حاج قاسم در قلوب مردم است.

,

مقدم‌فر خاطرنشان کرد: در ظاهر این است که صوت اقای ظریف افشا شده است و گفتند سایت عرب زبان اینترنشنال منتشر کرد ولی تیم مصاحبه خبر داشته که چه مطلبی را بگیرد بنا بوده صوت منتشر شود و پیام آنها باید در جامعه می رفت که البته وقتی اقای ظریف با منطق سست غرب‌گرایانه در برابر قهرمان ملی صحبت کند از چشم مردم و شورای نگهبان افتاده است.

,

وی با توضیح این مطلب که تصمیم و سیاست نظام بر این بود که داعش در سوریه و عراق زمین گیر شود و توسعه پیدا  نکند چراکه اگر اتفاق نیفتد کشور به عنوان مقصد اصلی به خطر خواهد افتاد افزود: به گفته کارشناسان سیاست خارجی، دیپلماسی بدون قدرت میدان فقط در حد حرف است؛ به عنوان نمونه در حادثه منا سعودی های حاضر به دادن جنازه های زائران ما نبودند و مذاکراتی صورت گرفت که پس از ان رهبر انقلاب در تحویل جنازه‌ها به صورت غیرمستقیم تهدید کردند و بلافاصله سعودی ها جنازه ها را به کشور تحویل دادند چراکه قطعا یکی از راه ها یمن و سوریه و عراق است که انقلاب اسلامی نفوذ معنوی دارد و توانایی بیچاره کردن عربستان را دارد لذا قبل از این مذاکرات با سعودی ها نتیجه نداده بود.

,

این کارشناس مسائل استراتژیک گفت: اگر در برجام قرار است توفیق حاصل شود میدان به مذاکرات قوت خواهد داد و این در تمام دنیا عرف دیپلماتیک است و نباید ناتوانی های خودمان را گردن میدان بیندازیم؛ پس از ملاقات های حاج قاسم با پویتن پروازهای روسیه علیه داعش شکل گرفت و میدان جنگ در سوریه در اختیار حاج قاسم بود و نیروها از جبهه مقاومت و میدان مدیریت می شد لذا طرف مقابل در حال ادبیات سازی برای تشکیک در اذهان مردم و نوعی عملیات ادراکی است و به نوعی در وضعیت تجاهل است.

,

کاهش مشارکت از راهبردهای اصلی دشمن است

, کاهش مشارکت از راهبردهای اصلی دشمن است,

وی افزود: کاهش مشارکت یکی از راهبردهای اصلی دشمن است و عوامل داخلی مانند منافقین و سلطنت طلبان آن را دنبال می کنند و برخی اصلاح‌طلبان تندرو همین موضع را دارند و اعلام می کنند انتخابات رقابتی نبود و از دست رفتن سرمایه های اجتماعی را توجیه می کنند و اعلام می‌کنند گزینه‌های اصلی را رد صلاحیت کردند.

,

مقدم‌فر اظهار کرد: کاهش مشارکت در پی این است که اعلام کند تحریم ها موفق شده و مردم در انقلاب اسلامی روی گردان شدند.

,

وی با اشاره به ارقام پایین کمک به جبهه مقاوممت در برابر بودجه کشور و عدم تأثیر در زندگی مردم افزود: آن چیزی که تأثیر دارد عدم مدیریت در قیمت مرغ و میوه و خودرو است اما فساد کشور ساختاری است نه سیستمی، در این چرخه فساد یکی از دولت هایی که فساد را سیستمی کرده همین دولت است که با نفوذ و فساد اقتصادی دارای ساختاری آلوده شده است و امروز نفوذ به عنوان بستری برای دشمن در این دولت فراهم شد.

,

مشاوره فرهنگی رسانه ای فرمانده کل سپاه ادامه داد: اگر قرار است مدیون خون شهدا نباشیم و دشمن را می خواهیم مایوس کنیم باید به مردم توجه دهیم که یک نفر را به پای صندق بیاوریم به اسلام و انقلاب خدمت شده است و باتوجه به مسئولیت گرفتن افراد ناشایست در کشور نباید اجازه امتداد دولت داده شود و با بی تفاوتی چیزی حل نخواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه