اخبار داغ

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان:

۴ کتابخانه در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد

۴ کتابخانه در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد
طهماسبی گفت: در صورت تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی خرم‌آباد، امسال ۴ کتابخانه در لرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشته طهماسبی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در حال حاضر ۱۲ کتابخانه نیمه کاره در استان وجود دارد که برخی از این پروژه ها درصد پیشرفت بالایی دارند که تلاش می شود در سال جاری تعدادی از این پروژه ها بهره برداری گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: کتابخانه درجه یک الیگودرز و کتابخانه روستایی در شهرستان بروجرد آماده بهره برداری است که در صورت فراهم بودن شرایط و خروج این شهرستان ها از وضعیت نارنجی، افتتاح می شوند.

,

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی لرستان تصریح کرد: علاوه بر این دو کتابخانه، کتابخانه باهنر بروجرد نیز آماده افتتاح است که برنامه ریزی لازم برای بهره برداری از این کتابخانه در سال جاری انجام شده است تا در اختیار علاقمندان به کتاب و کتابخوانی قرار گیرد.

,

طهماسبی با اشاره به کتابخانه مرکزی خرم آباد گفت: این پروژه درصد پیشرفت فیزیکی بالایی دارد که سالهاست نیمه کاره بوده ولی اقدامات خوبی برای تکمیل و بهره برداری این پروژه صورت گرفته است.

,

وی بیان کرد: با توجه به اینکه تنها چند بخش از تکمیل این پروژه باقی مانده، در صورتی که این پروژه تکمیل و تحویل شود، نهاد کتابخانه ها ظرف مدت یک ماه این کتابخانه را تجهیز و افتتاح خواهد کرد.

,

مدیرکل نهاد کتابخانه های لرستان گفت: در صورتی که این پروژه هر چه سریعتر تکمیل شود، امسال چهار کتابخانه در استان به بهره برداری خواهد رسید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه