اخبار داغ

یادداشت؛

ولایت پذیری؛ حرف ثابت وصیت نامه قهرمانان کرمانی

ولایت پذیری؛ حرف ثابت وصیت نامه قهرمانان کرمانی
اگر به وصیت نامه شهید قاسم سلیمانی و بچه های او همان نیروهای لشکر ۴۱ ثارالله نگاهی بیاندازیم بیش از هر چیزی پشتیبانی از ولی فقیه و ایستادگی در برابر دشمن به چشم می خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ اگر به وصیت نامه های شهدا نگاهی بیاندازیم در کنار تمام سفارش های خود به خانواده هایشان از جمله تاکید به خواهرانشان که حجابتان را حفظ کنید و یا از برادرانشان می خواهند که راه آنان را ادامه دهند، مردم ایران نیز مورد خطاب آنان قرار گرفته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وصیت شهدا به مردم ایران حفظ وحدت، یکپارچگی و مطیع امر ولایت فقیه بودن به چشم می خورد، چنانچه که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز بخش اعظم وصیت نامه خویش را به پشتیبانی از ولایت فقیه اختصاص داده است و در مخاطب قرار دادن هر یک از مردم ایران، کرمان، سیاسیون، علما و مراجع معظم خواسته است که قدر و منزلت ولی فقیه زمان خویش را بدانند و از او اطاعات کنند.

,

البته این راه و مرام در بچه های حاج قاسم نیز وجود داشته است از این رو شهدای لشکر ۴۱ ثارالله نیز هر یک در خطوطی از وصیت نامه خود به پشتیبانی از ولی فقیه و ایستادگی در برابر دشمن اشاره کرده اند.

,

برای نمونه شهید محمود سلیمانی در وصیت نامه خود نوشته است، دست در دست هم داده تا ریشه ابرقدرت ها و جنایتکاران شرقی و غربی را از بیخ و بن بیاورند و ادامه دهنده راه شهیدان به خون خفته ایران باشند، نگذارید که این بیگانگان بر ما بتازند و به تبلیغات شوم خود بپردازند.

,

شهید مهدی علی‌اکبری شریف‌آباد نیز تاکید کرده که در راه خدا قدم بردارید و هرگز دشمنان بین شما تفرقه نیندازد، خود را برای تحمل رنجها و محبتها و ناکامی ها وناروائی ها آماده سازید و دل قوی دارید که قادر یکتا پشتیبان و نجات می بخشد و عاقبت شما را به خیر می گرداند و دشمنان شما را به انداع عذاب ها و شکست ها دچار می گرداند.

,

شهید حسین محسن بیگی طغرالجردی در وصیت نامه خود با اشاره به این که امام عزیز را تنها نگذارید و بدانید که حفظ انقلاب و دستاوردهای آن در اطاعت از ایشان است ادامه داده که همگان مخصوصا مسئولان باید در او محو شوند و نظرات شخصی و فردی را کنار بگذارند و وحدت خود را حفظ کنند همان گونه که امام در خدا محو شد.

,

شهید احمد اسدی گوکی نیز بر اطاعت از رهبری تاکید کرده و در وصیت نامه خود نوشته است بر همگان امر ولایت از فقیه روشن است و اطاعت از رهبری امری واجب و لازم است.

,

شهید محمد خنامانی محمدپور نوشته نگذاریم که مثل افرادی از جانب صدام و آمریکا و اسرائیل بد یهود صهیونیستی به ایران میهن اسلامی ما روزی دست پیدا کنند.

,

شهید محمود زندی گوهر ریزی در وصیت نامه خود تاکید کرده که ای امت مسلمان که قیام کردید، پشت سر ولایت فقیه گام بردارید و از هیچ قدرتی جز خدا نهراسید و فقط از خدا کمک بخواهید و خدا هم مطمئنا همانطور که فرموده شما را یاری خواهد کرد.

,

همچنین حسین محمدی پور بر اصل همایت از امام زمان خود اشاره کرده و نوشته است دست از امامتان بر ندارید و تا آخرین قطره خون براى اسلام و مسلمین جهان خدمت کنید و امیدوارم که این پیروزى هاى عزیز و بزرگ ملت ایران را بیش از پیش بیدار و بیدارتر کرده باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه