اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان:

نماز عید فطر سراسر کرمان در فضای باز برگزار می شود

نماز عید فطر سراسر کرمان در فضای باز برگزار می شود
سید محمد جعفری با بیان اینکه ۵۵ پایگاه نماز جمعه، نماز عید فطر را در مصلی ها و نقاطی که نماز جمعه اقامه می شده، برگزار می کنند، گفت: در شهرهای قرمز و نارنجی، نماز عید در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل بهداشتی برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد جعفری در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه نماز عید سعید فطر در سراسر استان برگزار خواهد شد، گفت: با هماهنگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و ستاد ملی مبارزه با کرونا مصوب شده است که نماز عید فطر در کشور برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان ادامه داد: ما نیز تحت هدایت نماینده ولی فقیه در استان به دلیل جایگاه و اشرافی که ایشان نسبت به مسائل مختلف دارند، هماهنگ هستیم تا بتوانیم نماز عید فطر را در سراسر استان برگزار کنیم.

,

وی با بیان اینکه ۵۵ پایگاه نماز جمعه، نماز عید فطر را در مصلی ها و نقاطی که نماز جمعه اقامه می شده، برگزار می کنند، اظهار کرد: در شهرهای قرمز و نارنجی، نماز عید در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل بهداشتی برگزار می شود و در این راستا ستادهای نماز جمعه آمادگی کامل را برای آماده کردن فضا، اجرای پروتکل ها و ضد عفونی کردن، دارند و بهترین تمهیدات را در این زمینه اندیشیده شده است تا نماز عید فطر در فضایی آرام، روحانی و معنوی برگزار شود.

,

حجت الاسلام و المسلمین جعفری خاطر نشان کرد: برخی از مساجد برای برگزاری نماز عید فطر در نظر گرفته شده است که با حضور جمعیت کم اقامه نماز انجام شود و در این زمینه نیز با ائمه جماعات هماهنگی های لازم انجام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه