اخبار داغ

رییس صمت خراسان شمالی:

پهنه مطالعات معدنی خراسان شمالی، امسال آزادسازی می شود

پهنه مطالعات معدنی خراسان شمالی، امسال آزادسازی می شود
حسین حاجی بگلو گفت: مطالعات پی جویی معدنی در سه شهرستان خراسان شمالی که توسط سازمان زمین شناسی کشور در دست اجرا قرار گرفته بود به پایان رسیده است که پیش بینی می شود در نیمه نخست امسال این پهنه مطالعه شده، آزادسازی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین حاجی بگلو، رییس صمت خراسان شمالی در گفت و گو با عصراترک اظهار کرد: طی چند سال اخیر، سازمان زمین شناسی کشور نسبت به اکتشاف و پی جویی از وضعیت ذخایر معدنی در پهنه جنوب استان خراسان شمالی در شهرستان های اسفراین، فاروج و جاجرم به مساحت هفت هزار کیلومتر اقدام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

حاجی بگلو با بیان اینکه این مطالعات در مرحله اکتشاف و یی جویی پایان یافته است، گفت: پیش بینی می شود که طبق برنامه زمان بندی وزارت صمت این پهنه در نیمه نخست امسال آزادسازی شود.

,

وی اعلام کرد: در این مرحله از مطالعات انجام شده، مناطق امید بخش دارای ذخایر مواد معدنی در پهنه مطالعه شده در استان، شناسایی و مشخص شده اند و گزارش نهایی آن به سازمان صمت استان ارسال شده است.

,

رییس صمت خراسان شمالی گفت: پس از اینکه سازمان زمین شناسی کشور این پهنه مورد مطالعه را آزاد کند، بخشی از مناطق امید بخش معدنی توسط سازمان زمین شناسی کشور مورد پی جویی و اکتشاف تفصیلی قرار می گیرد و بخش دیگر از آن از طریق برگزاری مزایده به اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه