اخبار داغ

نماینده مردم شیروان مطرح کرد

تخصیص ۱۰میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه سالن ورزشی شیروان بعد از ۸ سال

تخصیص ۱۰میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه سالن ورزشی شیروان بعد از ۸ سال
علی جدی از تخصیص ۱۰ میلیاردتومان اعتبار برای اتمام پروژه ورزشی ای خبر داد که ۸ سال پیش کلنگ خورده و روند آن متوقف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی جدی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر اترک با اشاره به بازدید نظارتی اخیر از حوزه انتخابیه شیروان، گفت: پروژه احداث یک سالن ورزشی ۳ هزار نفری، ۸ سال قبل در شهرستان شیروان کلنگ خورده بود اما روند ساخت آن کاملا متوقف شده بود که با پیگیری های به عمل آمده توانستیم ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از وزارتخانه های مربوطه برای اتمام آن دریافت کنیم.

وی افزود: همچنین روند احداث ۶ سالن ورزشی دیگر از زمان دولت نهم و دهم آغاز شده بود که با بیش از ۷۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت، متوقف شده بود و اخیرا به اتمام رسید و افتتاح شد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به پروژه احداث کتابخانه مرکزی شیروان به وسعت ۳ هزار مترمربع که از ۴ سال پیش آغاز شده و به دلیل توقف در حال تخریب بود، گفت: طی جلساتی که با دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و وزیر فرهنگ داشتیم، مبلغ ۶.۲ میلیارد تومان به این پروژه تخصیص داده شد و در نهایت در فروردین ماه سال جاری به بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پروژه احداث یک پردیس سینمایی که اعتبار لازم را نیز داشت در شیروان کلنگ زنی شد.

وی در ادامه با اشاره به مسائل حوزه بهداشت در این شهرستان عنوان کرد: بیمارستان هاشمی به لحاظ تجهیزات کمبودهای زیادی داشت که توانستیم از وزارت بهداشت تجهیزاتی همچون سی تی اسکن و اکسیژن ساز تهیه کنیم که در حال نصب است و در مراحل نهایی خرید دستگاه ام آر آی نیز قرار داریم ضمن اینکه توانستیم ۳ میلیارد تومان برای تأمین تجهیزات دریافت کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی درباره اقدامات صورت گرفته در حوزه راه نیز عنوان کرد: اقدامات متعددی از جمله آسفالت پروژه های ناتمام صورت گرفته و در جلسات نظارتی نیز تأکید شد به جای احداث جاده های جدید فعلا اعتبارها صرف اتمام پروژه های در دست احداث شود.

علی جدی همچنین در حوزه کشاورزی و پیگیری موضوعات در این زمینه بیان داشت: ۴۵ درصد جمعیت استان خراسان شمالی به کشاورزی مشغول هستند و سالی ۲۴۰ هزار تن گندم به سیلوها تحویل می دهند که با پیگیری های صورت گرفته برای خرید تضمینی این محصول توانستیم مبلغ آن را به ۵ هزار تومان افزایش دهیم که درآمد بهتری برای کشاورزان ایجاد شود.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان با اشاره به اینکه مشکلاتی در حوزه آب شهرستان شیروان وجود دارد، خاطرنشان کرد: مقرر شد ۴۰ میلیون متر مکعب در سال به شهرستان تخصیص می یابد که از این میزان ۱۰ میلیون مترمکعب استفاده شده است و مابقی برای آب شرب استفاده خواهد شد و میزان ۱۰ میلیون مترمکعب نیز برای
صنعت و کشاورزی خواهد رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه