اخبار داغ

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه:

روزانه ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار لیتر بنزین یورو 4 در جایگاه های سوخت استان کرمانشاه عرضه می شود

روزانه ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار لیتر بنزین یورو 4 در جایگاه های سوخت استان کرمانشاه عرضه می شود
فریدون یاسمی گفت: به طور متوسط روزانه ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار لیتر بنزین یورو چهار در جایگاه های سوخت استان کرمانشاه عرضه می شود و پیگیر افزایش آن هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون یاسمی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: در سطح شهرستان کرمانشاه پنج جایگاه سوخت عرضه کننده بنزین یورو چهار، در اسلام آباد غرب دو جایگاه و در کنگاور یک جایگاه بنزین یورو چهار وجود دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه افزود: البته در صورت ارائه درخواست از سوی صاحبان سایر جایگاه های سوخت در زمینه تامین بنزین یورو چهار اقدام خواهد شد.

یاسمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بنزین یورو چهار در جایگاه های سوخت مرکز استان و شهرستان کنگاور به مشتریان ارائه می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه تصریح کرد: قیمت هر لیتر بنزین معمولی و یورو چهار با استفاده از کارت سوخت یک هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت بنزین یورو چهار به صورت آزاد سه هزار و ۵۰۰تومان است.

یاسمی گفت: استقبال متقاضیان از بنزین یورو چهار به دلیل قیمت بالای آن مطلوب نیست.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: طی سال گذشته دو میلیون و ۵۹۴هزار لیتر بنزین یورو چهار، ۷۳میلیون و ۳۲۶هزار لیتر بنزین یورو سه و ۹۲میلیون و ۳۰۴هزار لیتر بنزین یورو دو در جایگاه های سوخت به مشتریان عرضه شده است.

یاسمی تصریح کرد: به طور متوسط روزانه ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار لیتر بنزین یورو چهار در جایگاه های سوخت استان کرمانشاه عرضه می شود و پیگیر افزایش آن هستیم.

وی افزود: در سطح استان کرمانشاه ۱۶۰ باب جایگاه سوخت دومنظوره و ۳۴باب جایگاه سوخت تک منظوره وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه